søndag 3. mai 2009

Vår nye pavlijong!


På torsdagen etter jobb dro far i huset og jeg til Bohus og kjøpte en ny pavlijong. Den vi hadde var klar for å byttes ut....Vår nye pavlijong er 3x4, så den er større enn vår gamle! Og det er rart at 1 meter skal ha så mye å si.

Vi fikk den opp på fredagen rett før bursdagsgjestene til datteren vår kom....

Ennå mangler det planter ute og puter med stasj. Så i dag var vi på plantasjen og fikk kjøpt en del...så jeg skal legge ut bilder når vi har fått stylet det litt...ble også usikker på om det er for tidlig å plante blomster ute nå...mange mener på det, men jeg har alltid plantet blomster ute rundt 1 mai. Men nå tar jeg plantene inn og venter til i morgen:O)

4 kommentarer:

  1. Så fin pavlijong.
    Jeg har begynnt og plantet ute for ei stund siden, har gått bra det.

    Ha en fin kveld:)9

    SvarSlett
  2. Så fin pavljong... Gleder meg bare til vi får ferdig plattingen og utemøblet på plass. Gleder meg!:) Må gå inn å se på siden som du linket til i forrgie innlegg. Så det var metalliske tapeter på veggene der!:D Kanskje jeg kan ta bilde å ta med å vise så de på tapetbutikken skjønner litt bede hva jeg mener:p hihi

    SvarSlett
  3. Se her ja....ligner faktisk på den jeg har kjøpt..Men min er på 3x3m...Vi skal sette den opp i morgen...Brukte dere lang tid på å sette den opp?Masse flotte planter og stæsj du har kjøpt også..gleder meg til å følge bloggen din videre utover sommeren..Klem fra Maliva

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails