tirsdag 6. oktober 2009

Velkommen inn i mitt nye soverom

Slikt så det ut før...mer eller mindre, det er ikke samme rom, men barnerommene var identiske, bare speilvendt! Vi fjernet tepper, la parkett og malte tak og vegger. Men det er et år siden nå og ettersom dette soverommet ble ledig nå, valgte jeg å male det og flytte inn, mens jeg pusser opp mitt eget.....

Disse nattbordene har stått og stått....ettersom jeg ikke har hatt plass til de på soverommet jeg hadde...men nå som jeg har fått STORT soverom var det på tide å gi dem en ny drakt....og når jeg flytter tilbake så har jeg fjernet skapene så jeg får plass til dem uansett!



Herlig hvitt og delikat!



Blomster må man jo ha!






Lekre gardiner i fra Lene Bjerre til halv pris=LYKKE




(trykk på bildene og de blir større)




Blomstervase i fra Lene Bjerre.....




Mitt nye nattbord med nye knotter! Veldig fornøyd med denne!




Fargen på veggen er lys toscana



Litt romantikk må jo en jente ha!





Jeg er bare kjempe fornøyd med hele soverommet! Og er stadig innom bare for å se..... Nesten at jeg ikke har lyst til å flytte tilbake.....når mitt soverom er ferdig! Nå skal jeg snart gå å legge meg..hi hi! Ha en deilig kveld. Klem fra Linda

16 kommentarer:

  1. Heisann du, jeg bare svingte innom for å ønske deg en fin kveld... men hva fikk jeg se?? Jo et nytt innlegg og det lekkert soveromm. "Sikler på de nydelige gardinene"
    Det var et kupp ja. Skjønn det vasen også. Så flink du har vært som har ordnet soverommet så fint. Det ble knall lekkert.

    Dette kan du virkelig. Stor klem ;)

    SvarSlett
  2. Så fint det har blitt. Nattbordet ble utrolig lekkert.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååå, so fint det blei! Her kunne eg ha sove godt:)

    Anita

    SvarSlett
  4. Ååååå så fint det ble Linda;o)))
    Gardinene var sypersøte, og nattbordet lekkert;o)))
    Kan tro du sover godt der ja.
    God natt, og sov godt;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  5. OOOOOOOOOOOæææ, det ble jo bare rålekkert . Lyst og herlig (forførende) kan en vel si, når en først deler ut komplimenter.
    Forstår godt at du må innom å titte både titt & ofte.
    Natta fra meg<3

    SvarSlett
  6. Så flink du er
    - det ble jo kjempe-lekkert!
    Gardinene var bare kjempe-fine:-)
    Tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg, ble så glad:-)
    Ha en fin høst-kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  7. Ja det ble riktig så lekkert!! Lyst og trivelig!

    Kos deg i ditt nye soverom!

    SvarSlett
  8. ååååå for et deilig svalt soverom !!! nattbordene ble jo kjempesøte !! digger de gardinene ;) Ha en fin dag !!

    SvarSlett
  9. Så nydeleg det blei! Du er verkeleg flink:)
    Skjønar at du stikk hovudet inn dit ofte.
    Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  10. Kjempekoselig! :) Jeg har tatt det minste soverommet i huset, i og med at jeg bare sover og leser der, men angrer nesten litt nå. ;) Nattbordet ble virkelig lekkert!

    SvarSlett
  11. Hei,hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar:)
    Du må bare få dem opp i vinduet, de er kjempe fine. Men nå er mine enda veldig skrukkete, så får ta frem strykejernet å få gjort det skikkelig :)
    utrulig fin blogg du har, jeg legger med til som følger ;)
    Ha en finfin kveld, klem Maria

    SvarSlett
  12. Åååå, så fint du har fått det på soverommet! Så artig å se :) Gratulerer med vel utført arbeid! Nå får du sove godt, kan jeg tenke meg :)

    Og tuuusen takk for koselig hilsen, igjen!

    Stor klem

    SvarSlett
  13. Virker ikke linken nå heller?
    Skjønner ikke det, for den virker når jeg trykker på den herfra.
    Uansett, adressen er i hvertfall radyrveienblogshop.blogspot.com.
    Velkommen skal du være! Hihi!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    PS.
    Du, det soverommet ditt var KJEMPELEKKERT!
    Nå blei jeg litt misunnelig, bare så du vet det! Hehe!

    SvarSlett
  14. Så koselig at du la igjen et spor etter deg, så jeg fant din blogg :) koselig her inne!!!

    Soverommet ble jo kjempefint!!! og nattbordene passet perfekt :O) alt ser ut til å ligge til rette for at du kommer til å trives i ditt nyoppussede soverom :)

    God natt :O)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  15. Så lyst å delikat:)
    God helg til deg også. Snart helg igjen.

    SvarSlett
  16. Heisann Snuppa. Sveiver innom for å ønske deg en fin kveld. Stor klem ;)

    PS Digger soverommet ditt ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails