lørdag 27. mars 2010

Earth Hour











I dag klokken 2030 til 2130 er det Earth Hour, der formålet er få med seg flest mulig mennesker i hele verden til å slå av all elektrisitet. Og jeg støtter gjerne en god sak når det gjelder organisasjonen WWF, som jeg synes gjør en fantastisk jobb. Og etter jeg fikk strømregningen min, ja da er det bare en fordel med å bruke kun sterinlys..... Og så er det veldig kos her nå! Håper dere blir med også! Les mer om det her
Ønsker dere alle en romantisk aften med masse tennte lys!!!

post signature

5 kommentarer:

  1. Har tent lys og er klar her og. :) Har to tenåringsgutter her i kveld og de lurte fælt på hva i all verden vi skulle finne på en heeeel time uten tv eller pc. Men nå er det enighet om at vi skal spille kort i skinnet av stearinlysene. :)

    Håper du har en super helg vennen! Klem

    SvarSlett
  2. Søte deg, det ligger en liten award til deg hos meg, om du vil ha den. :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig, vi skulle vel hatt earth hour hver kveld :) Har noe til deg inne hos meg :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin blogg du har da ♥ Flott sofa ♥

    Ønsker dej en herlig påske :o))

    Påskeklem fra mej ♥

    SvarSlett
  5. Veldig koselig med tente lys..og strøm er noe vi bruker alt for mye av!!
    Veldig bra innlegg:))
    God påske, Linda!
    Klem Anita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails