onsdag 3. mars 2010

Min første lysekrone.


Så har jeg fått meg min første "lysekrone".....den er ikke ekte med krystaller, men med akryl stener....og ifra Lisbeth Dahl. Nå var det nemlig på tide at jeg fikk min synes jeg, etter å ha siklet rundt på alle deres;)   

Så et sted må man begynne, så denne ble hengt opp på gjesteværelse......så har jeg god unnskyldning til å kjøpe flere til de andre rommene;)
Nå er det heller ikke lenge til "lilledoen" er blogg bar...så den kommer veldig snart! Ellers så ønsker jeg dere alle en fin fin uke!
klem


post signature

13 kommentarer:

  1. Kjempelekker! :) Og i mine øyne er det gull alt som glitrer. ;)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så stilig da, gratulerer så mye, selv leter jeg etter min første lysekrone, men har ikke funnet den perfekte til min stil enda..!
    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Gratulerer,den var nydelig. Hvor har du kjøpt den?

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Kjempe lekker!!
    ÅÅÅÅÅ det er så flott med lysekrone!!!
    me like:0)
    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Kjempe lekker!
    Skulle likt å visst hvor du fant den?

    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Grattis med vakker lysekrone!!

    Helt lekker:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Hei!
    For en kjempe fin blogg du har! Masse fine bilder:)
    Legger meg til som følger her, håper det er greit:)
    Klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny lyskrone - den var kjempe lekker. hilsen anita s

    SvarSlett
  9. Den är ståtlig! Ser väldigt festlig ut! Jag älskar kristallkronor!!!

    Jaha, då blir det med spänning jag ser fram emotatt få se det "lilla rummet" på din blogg!!!

    Ha det så skönt, Linda!
    Klem!!!
    -Pia-

    SvarSlett
  10. Den var superlekker!! Jeg sikler å sikler på lyskrone jeg også, men enn så lenge har jeg kjøpt en mini en på ikea til 350 kr! :D

    SvarSlett
  11. ÅÅÅÅåhhhhhhh! Va fin den är!!! Grattis till att ha blivit med ljuskrona, äkta eller ej kommer den pryda sin plats! Så fin så fin!Kram på dig duktiga du/Tess

    SvarSlett
  12. Nydelig...tor jeg må ta meg en Askmtur å overnatte...he he...ble du skremt no .
    Og NYDELIGE FAT

    Klem

    SvarSlett
  13. He he vi er nok flere som er glad i det som glitrer !! Den var RÅ fin Linda !! Gratulerer så mye !!

    Ha en fin kveld !!

    Klem fra nord..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails