tirsdag 16. november 2010

Ja jeg lever...


Må bare unnskylde min blogg tørke.....har vært så opptatt med skole og jobb! Og fikk en blogg tørke her.....som har vart lenge og vel! Har lurt lenge på om jeg rett og slett skulle kaste inn håndkle og gi meg. Da jeg følte at jeg ikke hadde så mye å skrive om.....de fleste store prosjektene er ferdig gjort! Og jeg var egentlig usikker på hvilken retning jeg ønsker å blogge på! Men mens jeg gikk å grublet på dette....så skjedde det jeg minst trodde ville skje......jeg gikk hen å hodestups forelsket meg!:) Jeg har rett og slett levd som en hormonfull tenåring i 3 mnd nå, og helt seriøst burde jeg hatt et varseltrekant på ryggen;) for jeg har vært farlig for alle og enhver....fniser og vimser meg gjennom dagene og hus og hjem går for lut og kaldt vann;) Så jeg håper dere skjønner mitt plustelige behov for å LEVE fullt ut! Og ja, vi er kjærster...fnis;) Ha en deilig dag! Stor klem     
post signature

9 kommentarer:

  1. Åh, Linda, jag är SÅÅ LYCKLIG för din skull och tag Gode Gud, att du hör av dig och allt är bättre än bra!!!!!
    Hördu, inte har jag heller något att blogga om. Jag har också tänkt många gånger sluta, men...

    Nu kan jag åka till jobbet glad i hågen då du är tillbaka!!!
    Så underbart att vara nykär...

    Puss och kram på dig min vän!!!!
    -Pia-

    SvarSlett
  2. Så kooooselig og høre:)Forelskele er en deilig tilstand:)Koooos deg masse..men hyggelig om du stikker innom i ny og ne:)
    ha en fin dag Linda...
    rddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Koselig å "høre" fra deg igjen og ikke minst å høre at du er lykkelig forelsket. Ingenting er bedre enn det ;0) Håper du blir i blogglandia, men skjønner godt at det er mange andre ting å prioritere. Blogging skal jo først og fremst være moro og ikke noe man "må" eller får dårlig samvittighet av. Ha en fin dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så koselig å høre at du er så forelsket ;D
    Moro å se litt liv på bloggen din, men jeg skal jo ikke snakke så høyt siden jeg har vært så stille på min også ;)

    Kos deg masse med kjærligheten og la huset seile i sin egen sjø en stund ;D

    Ha en fantastisk dag ;)

    SvarSlett
  5. <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Gratulerer! ;)

    SvarSlett
  6. Så koselig, gratulerer! Du fortjener det beste, han bør ta godt vare på deg ;)

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  7. Åhh vennen :) Så glad :) send meg en mail med detaljene da <3

    SvarSlett
  8. ville bara önska en fin helg till dig och en underbar advent! KRAM

    SvarSlett
  9. Ønsker deg og dine en fantastisk julefeiring! Og håper du svever på lykkens skyer ennå... og bare videre og videre! :)

    Stooor juleklem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails