onsdag 17. juni 2009

Nytt stuebord og gardiner...

Etter å ha lagt ut bilder av min ustylet stue, fant jeg ut at nå måtte i hvertfall noe gjøres. Så i går kjøpte jeg nytt stuebord....vet at dere fleste hadde valgt hvit. Og jeg må si at jeg var veldig i tvil om jeg ikke skulle velge det selv....men jeg fant ut at jeg fikk være tro mot meg selv og velge brunt. Ønsker meg beige soffa og tror det kommer til å bli lekkert med et brunt klassisk bord da;O) Jeg fant også noen lekre gardiner på Hansen & Dysvik. De har ta 3 og betal for 2...noe som sparte meg for masse penger(hi hi) da jeg trenger 8 lange lengder til stua!!! Skal legge ut bilder når alt er på plass.....Ha en fin kveld jenter. Klem fra Linda

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset!Var faktisk de to fargene du foreslå jeg har tenkt litt på, fordi de kan matche det meste!
    Supert stuebord da..veldig fint, og ja alt måå ikke være hvitt:)
    Ha en fin kveld videre!!
    Rikke

    SvarSlett
  2. hei hei!
    gleder meg til å se de nye gardinene. Her har du ei som også vil ha nytt stuebord... men greier ikke bestemme med for hvilket jeg vil ha... hvitt eller eik?? :)
    Vi får se hva det blir.....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails