torsdag 5. november 2009

Bloggtreff i vår lille by!


















I dag har vi hatt en liten blogg treff i vår lille by! Jeg inviterte Norwaystyle og Charmdesign og Happylines.no på lunsj hjemme hos meg! Og for en koselig lunsj det ble! Dette er herlig og vakre jenter og jeg stor koste meg. Ikke bare det, jeg fikk mange nyttige tips i fra Charmdesign om hvordan jeg skal ta bedre bilder med mitt ny kamera Canon Eos 450! Hun har nemlig gått fotokurs og har samme kamera! Tusen takk Heidi! Jeg har knipset en hel haug etter dere gikk;)Vi koste oss med kyllingsalat, nystekt foccacia og deilig ostekake til dessert! Men ikke nok med at jeg var så heldig å få alle disse søte damene til lunsj! De hadde med seg flotte gaver! I fra Happylines.no fikk jeg stickers med God Jul på! En i sølv og en i gull! Gleder meg å få dem opp allerede og synes faktisk at det kan gjøres nå snart......! De er til salg på Happylines.no nå, for dere som ønsker å bestille! Hun foreslo at jeg skulle sette den ene på ytterdøren og ha en stor krans med skriften mellom! Og det synes jeg var en glimrende ide! Av Charmdesign fikk jeg denne nydelige pizza deler med diamant håndtak! Passet meg helt perfekt da jeg elsker alt som blinger! Datteren min sin kommentar var; ååååå den var fett mamma;) Og av Norwaystyle fikk jeg de vakre kål blomstene! Nydelige er de og en fryd for øyet! Så denne dagen ble en liten mini julekveld for meg!!!! Så takk jenter for å gitt meg masse gode råd og tips, og ikke minst masse ENERGI!!! Og vi var alle enig at dette må vi gjøre igjen;) Gleeeder meg allerede jeg! Ha en fin kveld og god helg. Klem fra Linda

14 kommentarer:

  1. Det var sååååå hyggelig å være hos deg i dag. Tusen takk for at du var så snill og inviterte oss. Skikkelig energipåfyll med 3 herlige damer, og deilig mat. Den ostekaken var like god som på bildet - gjerne legg ut oppskrift :-). Babyen min kom med gò lyder av focacciaen, og vanligvis er det bare sjokolade som får frem de lydene :-). Det var også gøy å se 'live' det du har blogget om, bla stolen som var rålekker og den fine engelen. Gode tips om fliser fikk jeg også. Jeg gleder meg til vi ses igjen. Stor klem.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en super koselig dag:)
    Kjekt å teffe damene bak bloggen i egen person:)

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere har hatt en super dag;o))) Tenker med bittelitt lengsel tilbake til dagene hvor jeg kunne reise på sparket. Jobbet på sjøen, og hadde fri når jeg hadde fri. Singel og uten barn, reiste jeg i hytt og gevær;o))) Meeeen jeg vil jo selvfølgelig ikke bytte tilbake, men når barna blir litt større, da står jeg plutselig på døra og smiler fra øre til øre;o)))
    Kos deg masse med den andre stolen, det blir mye enklere andre gangen..
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. God morgen..Høres ut som et koselig bloggtreff i indre østfold:o)
    Ønsker deg en fin helg.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  5. Så koselig, et lite fotokurs skulle jeg også ha hatt.....

    Jeg må si meg enig ang stolen du viser under, to slike og en sofa har jeg trekt om, og det var utrolig mye arbeid.....tror ikke jeg gjør det igjen...

    SvarSlett
  6. Det hørtes morsomt ut!Fine gaver fikk du også;)
    Ønsker de en fin fredag;)
    Klem

    SvarSlett
  7. Det hørtes kjempe koselig ut. Skjønner at dere koste dere skikkelig. Så heldig du var som fikk så flotte gaver. Den pizzarullen var knall lekker. Tøffe blomster og flott god jul merker ;)

    Ha en flott helg Snuppa ;)

    SvarSlett
  8. Hei Linda!!!
    Stolen fra helvete sier du?
    Jeg har akkurat maken, og tenkte å pusse den opp i krem og brunt, men din er bare RÅSTILIG, jeg tror jeg vil herme!!!
    Hva var vanskeligst???
    Og hvor kjøpte du stoff osv?
    Har du satt nye nagler på?
    Det er så UTROLIG mange varianter å finne i interiørblad, siste Boligpluss...tror jeg det var...hadde en i saueskinn!! Morsomt!
    Venter spent på svar!
    Klem,M

    SvarSlett
  9. Vilken fin idé! Det måtte ha varit roligt att få prata "samma språk" (=inredning etc)!
    Klem :-)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for gode råd`:)
    Stolen din ble jo kjempe fin...
    kjennes ut som stolen min kan bli fra Hel...også:):) måtte le da jeg leste, kan kjenne meg igjen:)
    God helg!

    SvarSlett
  11. Heisann:)
    Så koslig med hilsen på bloggen min da!!:)
    Leste om deres koslige blogg lunsj,og skulle gjerne vært der.. enten som flue på veggen, eller i egen person;))hihi
    tenker det ble utvekslet endel nyttig info innen interiør og foto den dagen ja!!:)
    Lysekronen kjøpte jeg hos Carolinesbutikk.no
    venet litt pga at de var utsolgt,men fikk den meget raskt når den kom inn på lager.
    ha en videre fin helg!!:)

    SvarSlett
  12. Så koselig, er godt initiativ å møtes slik =)

    Lekker mat du serverte!


    Ps: "Stolen fra helvete" ble aldeles fantastisk flott!!!!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  13. Jeg har også et slikt EOS-kamera. Beste kameraet jeg har hatt, jeg tror du kommer til å bli kjempefornøyd med det!

    Ha en riktig fin fotojakt da! :)

    Klem, Ann.

    SvarSlett
  14. Hei:)
    ja det hørtes riktig koselig ut med mini bloggtreff:) og så god mat og:)
    den pizza skjæreren falt jeg og for....bling bling....
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails