torsdag 10. desember 2009

Gullfisk?

Ja, så er jeg i gang igjen med stol nr 2.......jeg HATET stol nr 1, men ELSKER den nå når den først ble ferdig.......denne gangen har jeg planer om at det skal gå smertefritt, uten lim på fingrer, tusen stifter i beina fordi jeg tråkket på dem....og mareritt om natta.....men jeg må jo ha hukommelse som en gullfisk;) Som tør å sette i gang igjen....! Til om med min vakkre Anton ser bekymret ut.........forresten, denne stolen blir ikke svart...kanskje det er løsningen på alt! Og flere har spurt etter lilledoen....den står alene om dagen og venter på en mann som kan skru opp skapet! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...

post signature

12 kommentarer:

  1. Den stolen blir sikkert kjempefin !!! SÅ utrolig søt en liten venn du hadd, hva slags rase er han ???
    Ha en fin kveld !!
    Klem fra nord !!

    SvarSlett
  2. Koselig at du ble med på min giveaway trekning!
    Jeg har så lyst på 2 slike Rokokko stoler selv, men kommer bestandig forsent til mølla.

    Smil og klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så flink du er!!Å jammen kan det inninmellom være en fordel med en hukommelse som en gullfisk;))
    Anton er utrolig søt!
    Ønsker deg en kjempe fin helg;))
    Klem

    SvarSlett
  4. Dååån!!!!! For en herlig sofa dere har!Kjempe fin.....jeg vil ha jeg å!

    Så koselig at du la igjen hilsen.

    Klem!
    ;-)

    SvarSlett
  5. Gleder meg veldig til å se resultatet av denne stolen:)
    ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  6. Oi oi oi...jeg ler og ler.... hi hi hi!!! Jeg ville innom og takke for hyggelig kommentar på bloggen min...og så måtte jeg jo titte litt på din....

    Da jeg bladde nedover, lo jeg høyt, og samboeren min kikket rart på meg...fnis.... Hundene med nissekostyme var bare såå komisk :) godt at de slapp ut av de rimelig kjapt. De så ikke så fornøyd ut.. ha ha ha...

    Og kakene som ser ut som fingre!!!! Genialt!! ha ha... Jeg kommer i hvert fall til å følge med deg videre :) syns den svarte stolen din ble kjempefin, og venter spent på hvordan den andre blir.

    Ha en deilig Torsdags kveld!!

    Klem

    Lille LiljeHvit

    SvarSlett
  7. I og med at jeg har to slike stoler som skal til pers på nyåret satser jeg stort på at du kommer tilbake med melding om at dette gikk lekende lett. Så blir jeg ikke helt psyket ned. ;)

    Men... du har jo noe stoff på armlenene på dine, det har ikke mine stoler, så om denne får benevnelsen "stolen fra helvete 2" får jeg bare tenke at det er armlenene som gav deg problemer. Og dermed vil jeg gå klar. Hehe

    SvarSlett
  8. Stolen blir nok flott den.
    Den hunden din er aldeles nydelig, Jeg studerer litt på rasen.
    Ha en fin morgendag.
    Klem

    SvarSlett
  9. ;o))))
    Kommer til å gå så fint;o))) Og den kommer til å bli knallfin, garrantert;o)
    Jeg har så vidt begynt å grue for å ta ut stiftene på 2seteren, men jeg har en fantastisk ide for den, så jeg må nok til pers ut på nyåret..
    Gleder meg til å se lilledoen også;O)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  10. Gleder meg til bilder av stolen =)

    SvarSlett
  11. Så då har vi ännu en sak att vänta på, stolen! Skall bli spännande....

    trevlig Lucia-helg1
    kram, Pia

    SvarSlett
  12. ps. glömde säga att din vovve är sååå urgullig (Anton, hette han så)???
    Puss från mig till honom!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails