tirsdag 29. juni 2010

Velkommen til mitt hvite hus! Før og etter!

Da var vi endelig ferdig med å beise huset! Og det er jo bare så deilig!  


Her sitter forresten herr Mons-Martin, husets katt! Dyra her i huset er litt linseluser og vil gjerne være med på bilder;)



Fargen er så enkelt som hvit! Mange mente at det ville bli veldig hvit......ja det ble det, men jeg er fornøyd med det jeg:)





Og slik så det ut før;





Det beste er at vi endelig er ferdig, da mange jeg kjenner skal begynne nå....så nå kan jeg lene meg tilbake, dra frem solsengen med en haug interiørblader å bare kose meg!
Ha en fin uke alle man!

 post signature

11 kommentarer:

  1. Det ble et helt annet hus å se på...kjempelekkert :))))

    SvarSlett
  2. Woooow! Ble jo bare så NICE:D
    dritlekkert altså!
    Jeg syns huset kommer bedre frem når det er hvitt/beige (lyst), ellers så blir det på en måte gjemt av fargen.
    Man legger ikke så mye merke til huset bare den gule stygge fargen.

    Klem fra ei som også en gang hadde ett "fargerikt" ytre på huset sitt;)

    SvarSlett
  3. Ååå for en forandring :) Nydelig ble det :)
    Si meg, er Frida en dverg pinscher??

    Jeg har også en ;)

    Klem C

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt hus:) Helt forandra jo:)

    SvarSlett
  5. Det ble virkelig knall:) Så ut som et helt annet hus, hehe:)
    kos deg med god samvittighet:)

    SvarSlett
  6. Dette ble stor forandring, kjempefint. Nyt sommerdagane vidare. Klem.

    SvarSlett
  7. Ble kjempefint:)Nå kan du bare nyte late dager på terassen:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Så flott det ble... Huset kledde virkelig sin nye farge. Kjempe fint ble det.

    Nyt terassen og interiørblandene dine... Det er velfortjent.

    Ha en fin uke.

    klem

    SvarSlett
  9. Så fint det ble, kjempe flott!! Nå er det bare å la godværet komme så du kan nyte dagene på en solseng foran ditt nybeisete hus ;)

    SvarSlett
  10. Det ble veldig flott i hvitt.
    Stor forbedering i forhold til den gule.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  11. Det ble kjemefint med det hvite, passet bedre det...enn det gule. Kose deg....etter ent malerjobb!!!! Nyt sommeren.

    klem nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails