lørdag 31. januar 2009

Endelig....jeg har vært på jakt etter noen lamper i den nye lekkre gangen min....og for å at det skal stå i stil med min svart barokk stil, har jeg lett en stund....ikke vært helt sikker på hva jeg har ønsket meg...men når jeg fant disse på Lobelia (link under norske nettbutikker) SÅ VAR JEG SOLGT...så snart skal jeg bestille 2 stk....fikk forresten hjelp av min mann til å henge opp bohus speilet!!!!Han kom så klart med en kjempe krok...som han måtte ha stjålet i fra kaptain krok, så da var det bare å sette seg i bilen og kjøre til OBS, for å kjøpe mindre....så fikk jeg vindus shoppet på FRYD også...fant så klart noe jeg ønsker meg....men det får vente litt..I morgen skal jeg male trappen..huff vet ikke hvor lenge jeg har sagt det og hele tiden utsetter det..men ja jeg skal male og så skal jeg ta bilder av gangen ;O) Ha en kjempe fin helg alle sammen







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails