onsdag 28. januar 2009


I dag var jeg å kjøpte speil på Bohus som skal over kommoden......nå venter jeg bare på at mannen min skal være en engel å henge det opp....hater egentlig å være avhenig, men dette er ikke et lite speil....Og mannen min mener at vi trenger vaier for å henge det opp!!!Hmmm...hvorfor fulgte ikke det med a??? Jeg er også irritert om dagen fordi mobilen min har blitt ødelagt, så jeg er uten kamera...vi har et digitalt kamera, men det har jeg aldri likt å bruke!!! Og jeg hadde så mange bilder av oppussingen vår som nå har blitt mistet!! Det er jo typisk at man ikke fører over bilder med engang. Tror jeg kanskje skal gå i anskaffelse av et nytt kamera nå, men da røyk kartell stolen min....Men uansett så blir speilet kjempe fint over kommoden og jeg er kjempe glad for at gangen endelig tar form;O) I morgen skal vi hente døren til toalettet, så da er gangen komplett med nye dører, listverk etc....skal se om jeg får dreisen på kamerat vårt i helgen slik at jeg får lagt ut bilder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails