søndag 25. januar 2009

Et bilde av kjøkkenet vår slik det så ut når vi kjøpte huset....en del er byttet ut, når det gjelder gardiner,stekeovn og nips....men gud hvor jeg hater det!!!! Håper vi får byttet det ut til sommeren...det er planen men så var det med penger da......lurt på om vi bare skal male det enn så lenge men vet ikke om jeg orker det..vi har lenge vært på utkikk etter kjøkken, men alt er veldig dyrt..

Kjøkkent jeg drømmer om......synes bare Kvanum kjøkkenet i fra Sverige hadde bare blitt så fiiint hjemme hos oss....så jeg drømmer om en stooor lottogevinst!!!!Jeg ønsker virkelig å flytte vasken så jeg kan ha det under vinduet vårt...Vi har oljefyring, men det jobber vi med å få fjernet så da blir også kjøkkenet vårt dobbelt så stort...og da har vi mulighet for en peis...så enn så lenge drømmer jeg bare, men en dag så skal vi få det gjort!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails