mandag 10. august 2009

I'm back!








Ja nå er vi tilbake, ennå ikke ferdig med ferien, men pga været har vi valgt å bli hjemme noen dager. Men vi var utrolig heldig forrige uke og fikk nytet noen fantastiske dager på ei hytte på Son! Vi var også en tur i Sverige og i Halden så det ble litt sightseeing......Akkurat nå i skrivende stund, venter jeg på snekkerne som skal komme. Så nå blir det stua her i huset som kommer til å ha fokus fremover. Jeg var forresten så heldig å vinne i konkurranse både hos noe på hjertet og hos Linda sylyst og det var kjempe gøy! Hos Noe på hjertet vant jeg et gavekort på 200 kr på Kremmerhuset, utrolig kjekt nå! Egentlig alltid kjekt! Allerede fått det i posten, med et kjempe koslig kort!Hos Linda, vant jeg en nydelig boks. Gleder meg allerede å få den, da den passer perfekt på kjøkkenet mitt!Og har dere ikke vært på bloggene deres så anbefaler jeg en titt!Ha en kjempe fin mandag!Klem fra Linda

2 kommentarer:

  1. Må beskjemmet innrømme at jeg ikke kom meg til byen med pakka i dag, ting gikk litt over hals og hode;o) Men first thing tomorrow morning;o)))
    Håper snekkerene er snolle med deg;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Så flott at det har kommet fram :-D Håper du blir fornøyd! Og at turen var flott ?! Ser slik ut iallefall!

    Ha en fin kveld!
    Klem J

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails