tirsdag 11. august 2009

Tror jeg har misforstått jeg.....

I dag kom ENDELIG snekkerne....og de har begynnt, men i morgen starter de KLOKKEN 0700...og hva gjør jeg? Jo jeg benytter ferien min ved å vaske...i dag stod badet på programmet. Og igjen med god hjelp av min snille mamma, ble det orden i sakene....
Det rådet til tider KAOS som dere kan se.....men NÅ kan man speile seg i flisene....huff så mye man dytter inn av kremer og annet rart. Men nå kan jeg finne alt og jeg har tatt meg selv i å gå innom badet bare for å åpne en SKUFF...hi hi! Jeg skulle jo ha ferie og slappe av... Tror nok jeg har misforstått noe...


Når det gjelder den andre stua, kan dere se her at her råder det fortsatt KAOS....men sånn må det se ut i et par uker til...GLEDER meg til stua er ferdig! Ha en super fin tirsdags kveld! Stor klem fra Linda

5 kommentarer:

  1. Badet ditt ble fint, så herlig når sånt er gjort.
    Ja oppussing er ett pes, men du verden så fint det blir når alt er gjort. Det er jo en skikkelig gulrot....Gleder meg allerede til bildene kommer.
    Ha en flott kveld, og prøv å nyt ferien, trass oppussing. Husk det er ett år til neste gang.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Du kan jo alltids ha ferie til neste år, eller kanskje året etter det;o) Må ikke være så kravstor jente;o))))
    Men badet ditt ble veldig fint, det er så deilig å få gjort slike ting.
    Og gled deg til høsten når du kan sitte med beina høyt og skue utover stua, og samtidig vite at julerengjøringa omtrendt er gjort;o)))For det er jo snart jul;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Deilig med strøkent bad da. Det er viktig at noen rom skinner, mens det pågår oppussing i andre... Ha det på badet.

    Beate!

    SvarSlett
  4. Oj,oj, hektisk og til tider frustrerende når det står på!! Det skal bli spennende å se det endelige resultatet! Stå på!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Er det mulig ?? Kjenner jeg slike herlige damer da folkens ??
    Kjære snille deg kan ikke du høre med transport firmaet ditt.
    nå leser han dette..ups tror jeg skal gå ut.
    Før det begynner å bli hett her...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails