fredag 25. september 2009

Grått er flott!









Viser litt inspirasjons bilder jeg fant på nettet. Jeg ønsker meg nemlig et grått soverom...veggene vil jeg beholde i en hvit farge, men tilbehøret vil jeg ha i forskjellige grå farger. Og overalt man nå ser er jo grått veldig i skuddet. Selvom det ikke hadde betydning for fargevalget! Her blir det forskjellige prosjekter som skal gjøres ferdig i helgen, håper jeg. Og i morgen er også spisestuen på plass;) Og jeg vil også takke for alle de fine kommentarene dere legger igjen hos meg. Blir rørt! Ha en kjempe fin helg alle sammen!
Stor klem fra Linda

7 kommentarer:

  1. Veldig fine inspirasjonebilder. Grått ER flott :)

    Kos deg i dag! Klem

    SvarSlett
  2. Åh, der var det mye lekkert. Grått er en fin farne, men det er jo så mange nyanser å velge mellom. Hvilken tenker du å ha på soverommet? Dette blir spennende ;D

    Ja er du en gang i nærheten så bare sving innom, så skal jeg ha kaffen klar ;)

    Ha en fin fredag ;)

    SvarSlett
  3. Det er det.

    God helg minn venn !! har linket til deg !1

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja grått kan være veldig lekkert det;)Har et helt gulv som skulel vært malt grått- men det må nok bli til neste år;) SÅ flink du er som får ting gjort!!
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  5. Hei på du vennen;o)
    ville bare innom som snarest, og ønske deg en god helg.
    Håper vi begge får unna noen prosjekter;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails