mandag 7. juni 2010

Bak kulissene!



I går blogget jeg og visste dere mitt bidrag til Nib sin utfordring! Men i dag tenkte jeg at jeg skulle visse dere hvordan dette ble til;)
Var nemlig så heldig å få en pose full av messing lysestaker. Og trengte noe nytt i tv stua.    

Jeg hadde også noen ute lykter og potter som trengte sårt en oppdatering eller så hadde de vært klare for søppelfyllingen! Og det skal man jo unngå!

Så jeg kjøpte 3 bokser med svart halv blank og sprayet i vei! Lyktene ble som nye og holder ennda noen sesonger til;)



Og jeg fikk meg nye og billige lysestaker;) Så enkelt og lett kan det gjøres og spør du meg er dette mer morsomt enn å kjøpe nytt.....(eh, kanskje ikke alltid da;)) Ha en herlig uke vakkre jenter! Stor klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Takk for gode ord vennen;o))
    Guri så mye fint du har pusla med. Rommet var blitt leeeekkert, og utenfor huset også. Gratis ting er digg, og lysestakene ble jo bare smashing;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble!! Jeg pleier liksom ofte å la messing lysestaker stå igjen når jeg er på loppemarked, MEN neste gang skal jeg slå til. For dette innlegget inspirerte.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Så fiiiiine de ble, flott tips =)

    SvarSlett
  4. Lurt tips & lekkert ble det. Lykke til

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails