søndag 29. mars 2009

Min snille mamma:O)


Mamman min kom på besøk i går og hadde med seg en kjempe søt lampe og 2 søte små glass ampel for telys i fra Lene Bjerre!!!! Gjett om jeg ble glad:O) Hun er jo bare så snill!!!! Og i dag har jeg vasket og ryddet hele huset og jeg har fått slettet all spor etter oppussingen....enda noe som gjenstår på kjøkkenet. Som å skaffe kjøkkenvifte og legge nye fliser og sette på lister langs gulvet og henge opp ny kjøkken lampe...men dette skal jeg få tatt i løpet av uken....(DET MESTE I HVERTFALL) Nå må jeg bare nyyte litt at vi endelig har et ryddig og nyvasket hjem etter flere uker med kaos!!!!! Ha en strålende søndag:O)

1 kommentar:

  1. Så snill mamma har ikke jeg !!
    Ta vare på mammaen din du :
    Hun er jo bare snill.
    Koss går sprayingen din ?

    1000 takk for kommentar
    God påske

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails