søndag 10. januar 2010

Minner i fra ferien 2009/2010


Ja da er vi tilbake til Norge...må si det ble et kuldesjokk! Må jo bare vise dere noen flere bilder i fra vår deilige ferie...her i fra stranden på Hua Hin som vi koste oss hver dag på!



Må si jeg synes det er bedre med sand mellom tærne.....


Helen ridde på stranden hver dag!



Soverommet vårt i bungalowen



I dette huset bodde vi i!

Koste oss med deilig mat og drikke!



Hotell rommet i Kuala Lumpur.

Helen på sommerfugl farm



Som dere ser har vi stor kost oss! Og det har vært en herlig ferie. Nå er vi tilbake til Norge igjen og hverdagen har begynnt! Jeg har masse planer for 2010 og gleder meg til å fullføre flere prosjekter etterhvert! Ønsker alle en kjempe fin uke!

post signature

13 kommentarer:

  1. Ååå, så herlige bilder, Linda!! Ingen tvil om at dere har kost dere, nei!! Det ser utrolig deilig ut!!! Hvor var dere?

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Aaaah, så herig! Et år siden vi var to uker i Thailand nå, jeg er SÅ klar for å dra tilbake! Men neeeida, i år bli det bad i stedet! Sukk...

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg dere fikk kuldesjokk!!Her har det jo bare vært kaldt, kaldt og atter kaldt!
    Flotte bilder, og jeg forstår at dere har hatt det helt toppers!Det er kjempe bra;)
    Blir ikke sææærlig misunnelig heller...;)
    Velkommen hjem og ha en riktig fin uke;)
    Klem

    SvarSlett
  4. ååååååååååååååååå DET så herlig ut :) Ser dere har kost dere . GOdt nyttår forresten !! Kuldesjokk ja , her er det bare kaaaldt brrrr. Ha en fin kommende uke !!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!!
    Det ser ut som om dere har hatt en super ferie:)

    Ha en fin kommende uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Godt Nytt År, og velkommen tilbake til de kalde blå. Ser ut som dere har kost dere masse. Jeg blir helt i feriemodus når jeg ser bildene dine. Herlig. Gleder meg til å lese om alle dine nye prosjekter. Kjøkkenet vårt kommer 19. januar, så vi håper vi får flyttet i februar.
    klem

    SvarSlett
  7. Deilige feriebilder, og jeg er ikke misunnelig;o///;o)
    Har så vidt begynt å komme i bloggemodus igjen, har vært nesten helt lost siden lenge før jul.
    Kos dere med skuffing og -grader;o)))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  8. Velkommen hjem !!! ser dere har hatt en kjempeflott ferie !! Fantastisk med slike bilder å se tilbake på når man er kommet hjem til kulda. ;)

    Ha en fin dag.
    Klem fra Maren i nord.

    SvarSlett
  9. Hjärtligt välkommen kära vän!!!!!
    Vilken längtan man får till sol och stränder, när man ser på dina bilder! Men nu har vi såå vackert här i Norden, så vi får nöja oss med det vi har...för en gångs skull!

    Kraam Pia

    SvarSlett
  10. Heisann...
    ja det ser ut som dere har kost dere glugg ihjæl....ja da har dere fått ladet batteriene til våren kommer......deilige bilder....
    kos dere i kulden og:)
    goeKlemmer

    SvarSlett
  11. Ååååå - sol og sommer - det ser herlig ut!

    SvarSlett
  12. Å så deilig det så ut! :) Kan tenke meg det er et sjokk å komme tilbake ja! Men vi er nå uansett glad for å ha deg tilbake... egoister som vi er. Hehe

    Det er en liten "ting" til deg fra meg på min blogg. :)

    Vi blogges! Min "bloggtid" er over for minst en halvtime siden, så nå får jeg svinge vaskekosten! ;)

    SvarSlett
  13. Nydelig bilder, så ut som dere har hatt det kjempe fint...Ha en fin kveld videre..klem Stine...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails