onsdag 20. januar 2010

Og vinnerene ble...



Glemte jo nesten helt konkurransen her i mitt eget smertehelvete...betennelse i benet er noe av det vondeste jeg har hatt....! Og for å ikke snakke om kjedelig..vært benket til sengen og sofan i 2 døgn nå! Men nok om meg! Vinnerne er trukket, og jeg brukte en side som trekker nummerene automatisk! Den første som vant ble Klabb og Datt, og hun ønsket seg bling pizza skjærer! Den andre som vant ble Vintage Garden, og hun ønsket seg også det samme! Og da får hun også en...hadde nemlig 2 stk på lur;) Send meg adressen deres på email adressen min så sender jeg gavene til dere! 




Jeg skrev også at jeg ville trekke ut en gave til en av min følgere og det ble Frk T, og da ble det toalettmappe på deg! Så håper jeg dere ble fornøyd! Og til alle dere andre, så kommer det flere sjanser hos meg;) Ønsker dere alle en fin natt! Klem


post signature

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne. Stakkars deg med benet da. God bedring fra meg. Så fine baderomsting du har fått tak i til lilledoen.
    God bedrings klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Masse god bedring til deg, Linda!!! Håper du snart er frisk og rask igjen!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerene;o))
    Og inderlig god bedring til deg da, huff av meg, det høres ikke ut som noe en vil strebe etter;o(
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Åååh, så stas!! Nå ble jeg glad!! :D :D :D
    Men så kjipt å høre at du har betennelse i foten da (hørtes jævla vondt ut, er liksom ikke så enkelt å la være å bruke en fot!)! Håper du føler deg bedre snart!! <3

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerne! :)

    Ikke kjekt å høre at du har det vondt vennen! Håper du kommer deg superfort!

    Ja, jeg har vært litt ivrig i det siste. Ventet jo staselig besøk! Barnehageavdelingen tvillingene går på. ;) Men det fikk vi gjennomført i går, med nød og neppe siden Jasmin ble syk dagene før. Stor stas at vi likevel fikk vise frem både vår supre akebakke... og at barnerommet ikke lenger er et virvar av forskjellige tresorter og farger. Blir jo slik når man bruker finn.no som shoppingsenter, FØR man får malt og styrt på. ;)

    Nå må jeg invitere noen andre snart, slik at jeg får et nytt mål å jobbe mot. Hehe

    God bedring og stor varm klem til deg!

    SvarSlett
  6. God bedring :)))
    Likte veldig godt den bling-pizzaskjæraren :)))
    Hvor får en tak i den?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails