søndag 7. februar 2010

4:-):-):-):-)middag








Jeg har tidligere skrevet om min venninne som startet en kopi av konseptet 4stjernes middag! Og i helgen startet gruppen min. 3 helt ukjente mennesker som jeg skal spise middag med! Men herregud for en gjeng. Jeg har vel ikke ledd så mye på lenge! Fredagen ble vi vertet opp til alle kunstens regler hos en hyggelig kar og vi stor koste oss! Og i går var det min tur ut! Og slik så det ut når gjestene kom til meg! På menyen stod det barchetta til forrett, saltimbocca med deilig ostesaus,pasta og hjemmelaget foccacia brød. Og til slutt mascarponekrem med balsamicomarinerte jordbær og tiramisu;) Og ikke minst masse deilig italiensk vin! Vi koste oss med pakkeleken og singstar! For en kveld!  Klem fra en sliten, men lykkelig


post signature

10 kommentarer:

  1. Så gøY!
    Så nydelig dekket bord, og for en flott meny:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så gøy, nydelig bord du har dekket.

    SvarSlett
  3. Ja med et slikt bord måtte det da bli suksess !! det serviset var nyyydelig !!
    Flink med mat er du også, hørtes ut som en spennende meny !!
    Ha en flott kveld Linda !!

    klem ;)

    SvarSlett
  4. Jeg heier på deg og håper du vinner. For et nydelig bord du har dekket, og for en meny!!! Du imponerer stort her.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei !
    For en faktastisk ide! Skulle gjerne vært med på noe slikt selv, kanskje vi får sette i gang her også. Så lekkert bord og for et måltid, det hørtes veldig godt ut. Hvor har du kjøpt de serviettringene? De var kjempelekre!
    Vi er også lykkelige men slitne, vi har hatt bursdags og 40 års helg...
    Ha en fin kveld, Klem Nicco

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig bord, og en kjempe deilig meny. Så artig at kvelden gikk som den skulle!

    Ønsker deg en ny fin ukestart ♥
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Så vakkert et bord du har dekket...og så morro dette hørtes ut....hvordan fikk dere i stand noe slikt?
    Ha en kos dag Linda:)
    GoeKlemmer sendes

    SvarSlett
  8. Otroligt vackert dukat!!! Härligt porslin, liknar "Arabia"s här i Finland, med namnet "sommar blommor".

    Hade de kommit till mig, skulle jag ha overgått mig själv - och öppnat en ärtsopps burk!!! Det är allt jag gör i köket!!!

    ha det så bra vännen!!!

    Kraaam Pia

    SvarSlett
  9. Bordet så lekkert ut, med et nydelig servise. Menyen skjønte jeg jo ikke stort av, men kjente igjen ordene pasta og ostesaus, og det er jo godt;o)))
    Det er kjempegøy når en møter nye mennesker, som det bare sier klikk med;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails