torsdag 11. februar 2010

Oh my deer;)


For oss som ikke ønsker et utstoppet dyr på veggen, eller rett og slett ikke har råd, så er dette en et fint alternativ! Jeg synes i hvertfall den er riktig så lekkert! Og kan sprite opp en ellers kjedelig vegg!


Jeg skulle gjerne ha hatt den hengende over peisen her i tvstua. Og det beste av alt, blir du lei er det bare å ta den ned igjen, da det er wallstickers. Det er så mange fine alternativer på Happylines.no. Hvorfor ikke være litt vågal og leke litt! Vi lever jo kun bare en gang;) Ha en flott aften jenter! Jeg har landet i sofan og blir der! klem 
post signature

13 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ den var KNALL TØFF.....den nettsiden må jeg sjekke....KOS DEG I SOFAN.....OG HA EN DEILLIG HELG!!!!

    SvarSlett
  2. Oooh, den var kul! Tror jeg likte den bedre enn the real thing jeg! :)

    SvarSlett
  3. stilig! likte løsningen på øverste bildet godt!;)

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så stilig ;O)
    Vet ikke om det ville ha passet inn med noe slikt på veggen, men det var tøft da.

    Ønsker deg en god helg!
    Kirsti

    SvarSlett
  5. Den var faktisk stilig, jeg har desverre to ekte på veggen, hadde gladelig bytta i denna.

    SvarSlett
  6. Hei. Ja denne saken var kuuul. En sånn kunne jeg faktisk tenkt meg selv. Det er alltid masse gode tips her inne i blogglandia.

    Ser- og høres koselig ut med 4:):):):) middag.!
    Så flott bord du hadde.
    Snart helg, og jeg har tatt ett glas rødvin. Må ha litt kos til blogger, nyter å sitte her å lese.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  7. HÆÆÆÆÆ kunne du ikke tenkt deg tomas tomssen ???Han er min presures.... der er jeg også...sofaen !!

    LU

    Klem

    SvarSlett
  8. Kul wallsticker. Mye fint hos Happylines. Takk for tips om møbelsnekker. Ha en fortsatt hyggelig kveld i sofaen. Klem

    SvarSlett
  9. Faktisk stilig ja :)
    Har fått mer og mer sans for wallstickers og strukturvegger etc.. istedet for bare det ensfargede!
    God natt:)

    Klem Hege

    SvarSlett
  10. Kjempe kult var det!! Kunne hatt det jeg;)Lækker! Skal inn å titte der nå:)
    Klemmer og god helg:)

    SvarSlett
  11. Hahaa, så jag skrattade åt din text:..har landet i soffan...??? VAD?? Har du "the country" i soffan, tills jag förstod att du har LANDAT!!!
    Ja, så likt vårt språk - och endå en skillnad!

    Jätte fint deer-huvud, my dear!
    Ha en hjärtevarm VÄNDAG!!!!

    Kram Pia

    SvarSlett
  12. Wall stickers, det er virkelig smart. Lurer på å få kjøpt meg noen å pynte opp heimen med.

    Fortsatt god helg!
    Mange klemmer fra meg.

    SvarSlett
  13. Hello,

    your blog is wunderfull.
    i love your housstyl very match.

    greatings from conny from the nederlands

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails