onsdag 4. august 2010

Vakre kors i fransk stil!


Jeg har alltid vært svak for kors og ikoner. Derfor var gleden stor når jeg kom over disse til salgs hos Vintage chic. Hun har en kjempe fin blogg jeg har fulgt lenge! Og hun har en gjennomført fransk stil som jeg synes er så vakker! Hun har nå begynnt å selge små franske funn, og det er masse vakkert som hun selger!
(Bildene er lånt med samtykke fra Vintage chic)

Prisene synes jeg heller ikke det er noe å si på i forhold til mange andre steder! Så nå venter jeg på pakken min. Har ikke helt bestemt meg hvor de skal få lov til å være i huset. Men jeg er sikker på jeg kommer til å finne et sted;) Og så vil jeg takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene jeg fikk i mitt forrige innlegg! Her går vi inn i feriemodus, men jeg lover å oppdatere med bilder fra det store utland! Ønsker dere alle en solfylt uke! Klem   
post signature

4 kommentarer:

  1. Flotte kors:.....gardiner og kopphånduk er kjøpt på Ylvingen ,i interiørbutikken til min tremenning:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Håper du blir fornøyd :)

    Sommersmil!

    SvarSlett
  3. Det var noen flotte kors, er veldig svak for kors jeg også og jeg med elsker vintage stilen! Koselig blogg du har, og tillykke med alle kiloene som er blitt borte. Du ser kjempeflott ut! Siren :)

    SvarSlett
  4. Wow... du er tøff jente... og ikke minst utrolig flott! :) Her har det vært feriemodus, og kiloene har sneket seg på igjen. Må si jeg imponeres av viljen du hadde og har til å gjøre noe med det. Skulle hatt noe av den! ;)

    Flotte kors! Fant faktisk et gammelt kors jeg har i dag da jeg ryddet. Får se om det får komme ut av skapet, tross mitt ambivalente forhold til kristendommen. Hehe

    Klem til deg, lekkerbisken.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails