mandag 6. april 2009

Nytt speilrefleks kamera er bestilt!!!

Etter mye om og men...fikk jeg endelig bestemt meg hvilket kamera jeg ville ha. Valget falt på nikon d 60. Har snakket om dette kamerat før på bloggen min også. Men jeg var usikker på om jeg skulle velge en canon, men synes prisen var litt stiv...er helt fersk på dette, så jeg tenkte det var like greit å begynne med et kamera som ikke var for dyrt. Men når jeg endelig har bestemt meg, ja da er det utsolgt over alt! Hva har skjedd? Har alle løpt for å kjøpe et kamera for påske bruk??? Jeg vil nemlig ha det med engang jeg da.....!!!!Men neida, ingen hadde det på lager...eller så var det myye dyrere!!! Men fant det tilslutt da på expert netthandel og de sender det til expert butikken like ved meg!!!! Så nå håper jeg at det kommer før påsken!!! For da skal det ihvertfall bli mange bilder på meg:O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails