tirsdag 22. september 2009

Du kan stole på meg.....

Det er jo evigheter jeg kjøpte 2 barokk stoler på Finn.no, og de har bare blitt stående og stående....har aldri kommet meg i gang, og i mens har jeg sett den ene etter den andre flotte stolen bli lagd av alle dere flinke jentene i blogglandia...mens mine, de har bare stått der...

Men nå har jeg i hvertfall kastet meg over den ene stolen...det går ikke raskt fremover, men etter å ha fjernet 1500 nagler(det føltes sånn ut), pusset med sandpapir, vasket og nå dekket til så er stolen endelig klar til å males...
Så nå kan du stole på meg at i hvertfall denne blir ferdig...når det gjelder nr 2 er jeg fortsatt i tankeboksen hvordan den skal bli;) Ha en fin fin tirsdags kveld! Klem fra Linda

8 kommentarer:

  1. So flink du er! Eg gler meg til å sjå det ferdige resultatet:)

    ANita

    SvarSlett
  2. Åh, så heldig du er.. Barokkstoler står høyt på ønskelista mi. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!! Blir spennende å se hvilket trekk du velger ovs.
    Bra du skriver ned fremgangsmåten din.
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Så spennende;o) Gleder meg til å se resultatet...
    Jeg var også så heldig å få tak i omtrendt like stoler som deg, pluss en 2seter;o) Gleder meg masse til å trekke de om, men har ikke tid ennå;o( Antar at du blir først ferdig;o)))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Hei !
    Det var trist og lese at dere går hver til sitt, men man skal jo heller ikke holde sammen for en hver pris. Håper det går bedre med deg og situasjonen. Du har fått det veldig flott, liker veldig godt peisen og sofaen. Den er bare råålekker! Jeg er så heldig å ha ei snill svigermor som har gitt meg rokokkostoler, men mine står enda på loftet, hehe...kommer ikke i gang. Er andre prosjekt som må prioriteres før det. God natt, klem Nicco

    SvarSlett
  5. Takker for hyggelige meldinger! :)
    En slik stol ønsker jeg meg også. Dvs. helst flere, men det har jeg ikke plass til dessverre. Den ene har jeg imidlertid sett ut plass til allerede, så da er det er bare å lete etter "den rette"... og det vil si rimelig og innen kort kjørbar avstand. ;)
    Lykke til med makeover'en!

    SvarSlett
  6. Ååå, så flott stol!! Lykke til med makeoveren!! Dette fikser du;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Fantastisk! De er så fine de stolene, og flottere skal de vel bli :) Gleder meg masse til å se resultatet! Lykke til :) Klem

    SvarSlett
  8. "Misunnelig" Jeg kunne godt tenke meg et par slike lekre stoler. Heldigen ;) Skjønner at det er litt jobb, spesielt med tanke på naglene. Men jeg kan tenke meg at den blir super lekker når den blir ferdig. Stå på!

    Kjempekoselig at du blir med på feiringen hos meg ;)

    Ha en flott kveld, klem ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails