onsdag 23. september 2009

Husk refleks både på store og små!







Her i huset er vi alle utstyrt med refleks, etter jeg selv har hatt noen nesten ulykker med mennesker som går langs veien i tuss mørket! Både mor og de 4 bente bruker refleks nå som det har blitt mørkt...den eneste som ikke har egen vest her i huset er katta som liker å være med på tur når vi går på kvelden! Men vi får se, kanskje han får et lite refleks halsbånd:D Så er dere ute å går på kveldene så glem ikke refleksen! Klem fra Linda

5 kommentarer:

  1. Hei. Ja sant, det er jammen viktig å ha på seg reflex no, har selv opplevd å nesten kjøre på noen pga. at de ser helt svarte ut. Kattene er jo heldig, de har jo reflex-øyne da, men.... vi får håpe det er nok.

    Ellers så må jeg få takke for hyggelig komentar. Når jeg ser bilder hos deg, så ser jeg likheter med husene, sånn lav type 70-tallshus. Og noen av tingene har samme stil. men det er vel ikke så rart, he-he vi følger jo med litt.
    Her kommer det aldri til å bli helt hvitt, jeg må ha litt kontraster.
    Og nå hører jeg at det "helt" hvite er litt ut, og at det er gråtoner og litt skitne farger som skal komme. Spennende.

    Uansett er det artig å se forskjeller, men det er også gøy å bli inspirert, og av til få lov å herme litt.

    Ha en god natt da!

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei !
    Og takk for koselige kommentarer hos meg. Så søte hundene er da! Det er like viktig for de som for alle med å ha på seg reflekser ja. Ja, vet jo at du er følger og det er hyggelig, jeg skal også legge meg til hos deg, jeg har bare ikke klart å kommet så langt ennå. Men da så jeg at mine følgere har lagt seg hos meg og dine ligger der. Kanskje det bare tar en stund å oppdatere seg?
    Ha en fin dag, og måtte Ålesund vinne i dag!!!

    SvarSlett
  3. heia.. takk fOR hilsen,- alltid gøy med "nye"... så flotte bilder,- klart de må ha refleks... men kattene klarer seg bra, heldigvis... forresten er den katten make til katten vår...
    FLOTTE NAVN, ANTON OG FRIDA...
    klem og fin helg..(snart..)

    MAGNY

    SvarSlett
  4. Heisann vennen !!
    Koss går det i Askim da ?? takk for at du passer på sofaen og alt styret.
    du må nå være den snilleste jenta i Askim og omeng.

    Koss går det med helsen og bruddet.
    jeg tenker på deg vet du.
    Stoooor klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte hunder du har ;-)

    jeg vil å ha..

    Er alt bra med deg?
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails