mandag 21. september 2009

Nytt kjøkkenbord...igjen!




I dag har jeg vært så heldig å funnet kjøkkenbord med 4 stoler til salgs på Finn.no til hele kr 600,- og det ble solgt på samme sted jeg bor! Så her var det ren lykke! Det er ikke lenge siden det ble innkjøpt et kjøkkenbord her i huset, men ved et brudd så er det dessverre slikt at møbler må deles......Etter hvert skal jeg ha mine Henriksdal stoler i fra Ikea, men akkurat nå så mangler jeg 2.....! Så disse får duge enn så lenge! Og jeg har bestemt meg for å male gulvbelegget! Må bare gjøre det en helg jeg har barnefri! Vil helst ikke ha små 4 bente føtter over hele kjøkkenet;) Ellers så vil jeg bare ønske alle en riktig fin høst uke! Stor klem fra Linda

4 kommentarer:

  1. De stolene var nydelige! Elska de!:D kjempefint. Har mobilblogga så mye i det siste så har ikke vært innom så mange plasser, nå skal jeg lese litt nedover hos deg!;) Ha en fin kveld!:D

    SvarSlett
  2. Heihei!

    Så flott kjøkkenbord du har funnet deg da, og så billig :)

    Tusen takk for omtanken, det varmer i sånne tunge tider. Men du har det vel ikke helt enkelt selv for tiden. Det er ikke barebare å gå igjennom et samlivsbrudd. Som du nevner lengre ned her er det som en begravelse uten dødsfall. Men det er godt at det ikke er noen tredjepart inni bildet. Håper du har det bra Linda, selv om omstendighetene kunne vært bedre.

    Ønsker deg en fin uke!
    God høstklem fra Sigrid

    SvarSlett
  3. Oj, du var jo kjempe heldig, flott bord og stoler. Også rett der du bord, så lapp du å dra så langt ;)

    Ser du hadde lagt inn mange nye innlegg. Kjempe fint ute hos deg med høstplanter. Så lurt med singel(?!) i bedene.
    Smykkestativet ble kjempefint etter makeover og jeg er sikker på at hun likte det.

    Angående kommentaren din inne hos meg:
    Det var bare koselig. En skilsmisse er ikke lett på noen måter.
    Å strekke ut en hånd er da så lite i den store sammenhengen, men takk for den kjempekoselige kommentaren din. Den satte JEG veldig pris på ;)

    Ha en super dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Nå må jeg også takke for de koselige kommentarene jeg har fått hos deg :) Veldig hyggelig at du tar deg tid til å kommentere hos andre, selv om du går gjennom en vanskelig tid.

    Det kjøkkenbordet var veldig fint! Liker så godt veggskapet ditt, også, med hønsenetting. Så stilig. Og vakkert :)

    Gleder meg til å se hvordan det går med kjøkkengulvet! Lykke til :)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails