fredag 30. oktober 2009

Don't leave alcohol near your pumpkins‏

Fikk denne av venninnen min i dag....synes den var litt morsomt! Vil bare ønske dere alle en Happy Halloween for dere som velger å feire den! I år blir det ikke noe stor feiring her i huset, men jeg kjøper inn snop til barna så jeg har hvis det kommer noen! Hva med dere? Ellers så har det skjedd masse på privat fronten de siste dagen, en av grunnene til at jeg har vært fraværende! Men lover å komme sterkere tilbake! Ha en riktig fin helg alle sammen! Klem fra Linda

7 kommentarer:

  1. Den er fin :-) Ha en fin fredag kveld. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  2. ;O) bra !! driver å skjærer ut noen selv , så ta en titt hos meg , har akkuret lagt ut bilder! Eldstegutten syns det var et tøfft bilde , han og ;O) . God helg !!

    SvarSlett
  3. Ha en riktigt fin allhelgona och halloween Du också!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Hahaha, jeg Digger det bildet der, ler hver gang jeg ser det! *Ler igjen*

    SvarSlett
  5. He heeeeee, nå lo jeg rått;o) Har ikke sett den før, men tror nok at jeg må stjele det bilde fra deg?;o)
    Håper du får en flott helg vennen min..
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  6. Heisan...Dette var utroligt morsomt...og de fingrene tror jeg må lage til neste år.
    Takk for komentar på bloggen min. Kjekt å høre fra alle der ute i blogg verden. Ha en flott aften....=)))
    Tone

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails