torsdag 1. oktober 2009

Tv stua vår


(trykk på bildene og de blir større)





















Viser litt bilder i fra tv stua her i gården. Har vist den frem før, men det er litt endringer her siden sist. "Bordet" er faktisk datteren min sin gamle tv benk i fra Ikea...men da stue bordet forsvant ut av døren måtte jeg snu meg rundt for å finne et alternativt...og tv benken synes jeg faktisk fungerte bra! Den røde stolen er arvegods i fra besteforeldrene mine og er skikkelig retro fra 50 tallet, har vurdert om jeg skal trekket den om i skinn og beise armledene i en mørkere farge. Men enn så lenge får den stå. Bildet over stolen er forresten varmepumpa her i huset! Smart ikke sant, ser jo ut som et bilde og jeg kan bytte bilde hvis jeg vil! Så her i tv stua mi er det en salig blanding av alt mulig rart! Men det er sånn jeg liker det. Selvom datteren min vil ha hvit hvit hvit! Ønsker alle en fin kveld! Stor klem fra Linda

5 kommentarer:

  1. Veldig koselig. Måtte sjeke 3ganger før jeg skjønnte hva du mente som var varmepumpa!:) hehe, så kul den var!! Det var noe annet enn de svære hvite klumpene jeg har sett før. Kjempestilig!;) Syns den stolen var kjempekul;)

    SvarSlett
  2. :) Det er ikkje første gong eg har blitt samanlikna med Monica i Friends:)

    Jøss, so kult med den varmepumpa!! Er det mulig?? Sånn vil eg ha!

    Stolen var knallfin:)

    Anita

    SvarSlett
  3. Dere har en veldig koselig stil syns jeg;o) Man må ha det så man trives selv, så får andre faktisk bare mene hva de vil...
    Måtte også kikke litt etter varmepumpa, genialt;o)
    Digga stolen....
    Ha en flott dag, og en flott helg;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig tv stue dere har !!! Ha ei fin helg !!
    klem fra Nord :)

    SvarSlett
  5. Jente! Jeg må bare si det... Jeg liker stilen din ;) Knall stilig varmepumpe, første gang jeg ser en slik type.
    Har du vært og handlet på Lene Bjerre du også. Hva kjøpte du deg da ;)

    Ha en super helg du. Klem ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails