torsdag 5. februar 2009

Det er ikke bare hjemme vi har prosjekter....på jobben har vi alle meldt oss inn på dytt.no, så fikk vi alle sånn en liten duppedipp som skal telle skrittene våre....og dette har vært en stor samtale på jobben, og hvem som jukser og hvem som er kjempe flinke og hvem som ikke går så myeee....... Når sant skal sies så jobber jeg på en terminal, men jeg sitter så klart på kontoret, og dermed blir det ikke så mange skritt i forhold til alle gutta som flyr rundt på terminalen hele dagen....må si at jeg nå tviler og tror faktisk at min skritt teller er ødelagt!!!! For selvom jeg synes jeg faktisk beveger meg så vises det ikke......men jeg skjønner jo nå hvorfor tyngdekraften har tatt meg igjen og at det kanskje er på tide å gjøre noe med det....i dag har jeg vært på shopping og det hjalp jo litt...men konkurranse menneske jeg er, så har jeg jo lyst til å slå gutta på jobben...så nå vurderer jeg sterkt å feste den skritt telleren min på min lille chihuahua sitt ben og ta med han på en 45 min gå tur, da tror jeg faktisk jeg kommer til å slå gutta i morgen........


3 kommentarer:

  1. Hahahaha... neida, du skal ikke jukse!! Vi holder på med dette på jobben vi og selvsagt tror jeg det er noen som jukser.. for 3-4 av de har sånn sirka 27000 skritt i døgnet.. er det mulig da.. Når jeg har 16000 så har jeg vært på trening... osv

    Lykke til!!

    SvarSlett
  2. hei på deg, skritt teller ja...
    har en jeg og men den virker litt sånn i hytt og pine, men er iallfall bedreenn den første jeg kjøpte , den virket bare dersom jeg hadde jeans på...
    merkelioge greier.
    hehe
    ha en flott helg

    SvarSlett
  3. Nei da, skal ikke jukse!!!!Og jeg skal nok klare å slå gutta uten å hjelp av lille Anton:O) .....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails