torsdag 19. februar 2009

Det sprayes!!!!








































Vasen havnet i
gangen...

















































Her sprayes det...og i går kveld våknet far i huset opp i fra sofan og sa; Har du malt trappa.....???? Den malingen stinket det av......men nei da, etter tips i fra Irina http://mitthusditthus.blogspot.com/ (tusen takk Irina!!!) så har mor i huset skaffet seg chrom lakk på mekonomen!!!! Helt fantastisk effekt den har! Og ettersom jeg er en person som får et helt personlig forhold til mine ting, så er det mye gammelt i dette huset jeg har hatt i tiår...som jeg egentlig er lei...men av forskjellige årsaker har ennå.....men nok om det! Nå går jeg rundt å leter etter ting som kan sprayes.....begynnt å se rundt meg med argus øyne...for dette var gøy!
Far i huset kom med en bemerkning at jeg kunne faktisk ikke spraye alt her i huset...Da svarte jeg at nå måtte han passe seg, ellers så ble han spraya selv og satt på peishylla!!!!;O)
Ha en kjempe fin kveld alle sammen!

5 kommentarer:

  1. De blir jo noe HELT annet. Artig å se! Har spraymalt et par ting den siste tiden jeg også, men spørs nok om det ikke dukker opp flere ting som trenger en dusj etterhvert;)

    SvarSlett
  2. Ps: driver og maler trappen min selv om dagen, og det er bare GØRR kjedelig. Skikkelig pirkearbeid. Så skjønner det er andre ting som frister i stedet...spraymale f.eks;)

    SvarSlett
  3. Samme så demolitionman !!
    Han var dritlei sprayingen :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Takk takk! Og jeg er helt enig! Kjedelig med den trappa...:O(Lykke til med din:O)

    SvarSlett
  5. hihi, ja nå bør ikke mannen tøffe seg:P
    takk for kommentar:)
    likte bloggen din!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails