onsdag 4. februar 2009


Her er peis prosjektet til min kjære mann......og tv stua er vært felles prosjekt som har tatt laaang tid;O) Vi har begge vært litt lei, så det har blitt stående en stund...Men tilbake til peise prosjektet til min kjære.....når vi kjøpte huset stod det en peis ovn der, som vi begge var enig om at skulle ut!!! Men så fant min kjære denne peisen på finn.no og før jeg visste ordet av det var han en lykkelig mann på vei fra Drammen med peisen på hengeren.....og der stod mor igjen med en kjempe fornøyd mann og en peis som...ja...jeg vet ikke helt jeg.....var ikke den som stod øverst på ønskelisten for å si det sånn.....men jeg tenkte at den lykklige og fornøyde mannen min kanskje skulle få viljen sin for en gangs skyld.....og at jeg kanskje kunne overtale han til å velge noe annet ettersom vi fikk den så billig....men sånn ble det ikke. jeg vet ikke hvor mange timer jeg har fått høre om den peisen fordi det ikke fulgt bruksanvisning på montering av peisen. Så min man overtok min bærebare pc og satt klistret foran skjermen. Jeg trodde faktisk at han kom til å gi opp, men herregud han var standhaftig og gav seg ikke.....nå er peisen snart ferdig, for det manglet så klart noen deler, og noen deler har han også klart å ødelegge på monteringen....må jo bare le av alt sammen, for den billige peisen har rett å slett blitt dyr....for vi måtte sette opp brann vegg etc...og til slutt måtte vi også få hjelp av en murer.....gudskjelov venter vi bare på en del nå da, før den blir ferdig, så får vi bare håpe at jeg med tid og stunder blir fornøyd med den;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails