lørdag 21. februar 2009

Irritasjon....

I hele går kveld prøvde jeg å endre utseende på bloggen min....ser det er flere som har så fine sider med egne bakgrunn og gadget på begge sider......så i går surfet jeg på nettet og prøvde flere oppskrifter, men det eneste som har skjedd er at jeg mistet ting...så nå er jeg egnetlig litt sur, for det er noe som er alvorlig galt med malen min...for det de ber meg om å legge inn etter en viss tekst, stemmer ikke over teksten i min mal som er minima, som de sier jeg må bruke.......
Så nå etter uendelig mange timer gir jeg opp og til uka får jeg prøve å få tak i noen som skjønner hva jeg gjør feil!!!!!!! Ellers så har jeg faktisk, hold dere fast...malt trapp.....nesten så jeg overrasket meg selv......far i huset har måkt verandan....takk og lov at vi har snåfreser, for vi har 70 kwm veranda...men selv med freser er det tungt, og jeg har faktisk vært ute og hjelpt litt til.....nå blir det stille og rolig resten av kvelden....men det spørs om jeg gir opp helt ennå. For jeg må ærlig innrømme at det irriterer meg grenseløst at jeg ikke får det til....arrrg...

Men resten av dere, må kose dere i kveld :O)

4 kommentarer:

  1. Jeg holdt på i et par uker, prøvde meg litt innimellom og så fant jeg det ut! :)

    Husker ikke siden jeg fant det på , men let på NIB sine sider, mener de la ut noe der en gang...?

    God lørdag!

    SvarSlett
  2. Huff ja ikke lett det der med å endre på malen sin. Vet det er mange som har slitt med dette :)
    Håper du finner ut av det
    Ha en strålende flott søndag
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Hei Linda, og takk for trøstende ord vedr mitt rop om hjelp i går!! Ja ser jo at vi sitter i samme klisteret jeg og du. What to do???
    Jeg har Mac, vet ikke om det er noen forskjell fr Pc , men trodde ikke det. Jeg har tenkt å bruke dagen til dette, så finner jeg ut noe skal jeg varsle deg øyeblikkelig!! ((.

    Jeg finner heller ikke ut hvilken MAL jeg har nå??..og hva den heter den jeg hade. Har prøvd ut alle på den siden hvor det står VELG NY MAL, og ingen stemmer. HMRFFFGRRR.

    Men ha en fin søndag så lenge da!! Ps,,,de sofagruppene ser nydelige ut!!!

    SvarSlett
  4. Takk for støttende ord;O) Jeg har nå kontakt en som jobber med dette og får hjelp i løpet av noen dager...mor i huset har nemlig forlatt det synkende skipet!!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails