lørdag 7. februar 2009

Det snør det snør........


I går kveld var jeg på besøk hos en kjempe god vennine......i Halden. Vi koste oss foran peisen og skravlet med rødvins marinerte tenner!!! Liten husmors ferie ble det...men i dag når jeg skulle hjem, satt jeg med tenna i rattet,skelving i benet og hjertet i halsen...det var jo såpe glatt på disse indre østfolds skogsveier!!!! jeg kjører bil hver dag og er som regel ikke redd å kjøre bil. Men i dag var det ikke morsomt nei...da ville jeg helst at mannen min skulle ha vært der og kjørt meg hjem;O) Men jeg kom meg hjem gjennon is og sne.... Tok bilde av fuglehuset vårt på verandan...nesten snødd igjen og fuglene stakkar har allerede evakuert!!!!
God helg alle sammen og kos dere i vinter Norge!!!

4 kommentarer:

  1. Oj! Dere hadde jo mye snø. Her i Bodø er det utrolig lenge siden det har snødd, så her er veiene bare.

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. velkommen til nib!!! ser ut til at dere snart snør inne slik som vi gjør!! Ha en fortsatt fin helg! Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Velkommen ønskes av Crinoline også.Her snør det også......

    SvarSlett
  4. Første gang jeg er inne hos deg, mye koelige bilder her! Kommer nok innom igjen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails