søndag 15. februar 2009

Vi fryyyyser.....





















Velkommen til Mad House!!!! I går kveld gikk den f%/()?="! fyringsolje tanken tom!!!!!!!
Vi har allerede bestilt og betalt for varmtvanns brederen, men vi har ikke fått tak i en rørlegger for å innstallere den. Vi vil nemlig ha den store tanken ut av rommet...for den krever faktisk et helt rom alene.....selv ikke mor i huset har sitt eget rom!!!!! Men ettersom det har vært så kaldt i det siste, har vi klart kunsten å gå tom for olje........vi har allerede innstallert varmepumper i huset, men i dag tidlig stod den å hoppet.....så gubben i huset tørte ikke noe annet enn å slå den av for å avtine den.......fordi vi har heller ikke rukket å kjøpe et hus til den...(gir opp dette med egne hus og rom jeg...) så stakkar varmepumpa var full av is.......og stod å hoppet i protest....






















Så far i huset tok ynglings pleddene til mor......og den fikk både egen vifte og lys......og jeg fikk lov å sitte i stua å fryse...vel så gærli er det vel ikke...jeg har hentet dyna og ligger under den med tente sterinlys for å få en lonk med varme........og jeg som skulle vaske.....og holde på i huset!!!!! Nå må jeg heller sitte under dyna og surfe på pcen....ha en fin søndag!!!

2 kommentarer:

  1. Eg føler VIRKELIG med deg... men må le litt når eg ser varmepumpa pakka inn i pledd der den 'sitter' forran vifteovnen.... dette bildet skal eg jammen vise til alle som påstår det ville vert lurt av meg å skaffe ei slik ;-)

    Håpar du snart får opp varmen og kan nyte søndagen skikkelig!
    :o)

    SvarSlett
  2. Jeg må bare le jeg også!!!!! Og varmepumpen er faktisk noe av det beste vi har investert i!!! Men den må nok ha et lite hus....den står på en vegg som det blåser rett på den!!! Så det er ikke rart den trenger litt varme den å....ha ha ha ha!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails