onsdag 11. mars 2009

Blått er hot.....





Litt inspirasjons bilder herifra...(har ennå ikke skaffet et nytt kamera så det blir litt stille når det gjelder bilder i fra huset...) Blått er jo fargen som skal være hot i år, har jeg lest! Og jeg hadde ikke hatt imot å eid noen av disse fine møblene. For meg er blått en farge som gir meg ro og styrke. Og akkurat det trenger jeg om dagen. Vi har nettopp fått beskjed at vi skal flytte på jobben, så jeg får dobbelt så lang pendlevei.....Nå må jeg igjennom Oslo by så min arbeids situasjon endrer seg drastisk. Og desverre flytter vi allerede om 1 mnd....men på en annen måte, skal jeg være glad for at jeg fortsatt har en jobb. Det er dessverre mange som har mistet eller står i fare om å miste jobben sin. Så jeg er takknemlig for at jeg fortsatt har en jobb og så får man vel shoppe litt cd'er til steron for det blir en laaaang vei:O)
Ha en fin fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Uff,ja det er godt du tar det på den måten...Jeg har også pendlet gjennom Oslo..et tips,hvis du drikker kaffe....statoilkoppen er go`og ha:O)Ellers falt jeg helt for den blå benken du viste bilde av....Fortsatt go`uke til deg fra Maliva

    SvarSlett
  2. Hei,nå oppdaget jeg at du var fra Askim.Tar litt tid.Så hyggelig med flere bloggere fra samme sted.Så fin blogg du har,likte godt den blå stolen.Den skulle jeg gjerne hatt.Blir spennende å se på stolen din når den blir ferdig.Lykke til hilsen Heidi

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails