mandag 23. mars 2009

Kjøkkenet er malt!!!


Endelig er jeg ferdig med å male kjøkken veggene selvom all rydding gjenstår.....det måtte 3 strøk til for å kvitte meg med den grønne grusomme fargen....!!!! Kjøkkenet er jo det samme, men nå gleder jeg meg å få ting på plass! Henge opp nyinnkjøpte lift gardin og brikker!!! Skal legge ut bilder når jeg har fått stylet opp det ellers slitne kjøkkenet...så får vi se hvor lenge det får stå, før mor setter i gang med å male hele innredningen.....men jeg får slappe av litt, far i huset var litt lei av at mor satt i gang prosjekter, når vi allerede hadde prosjekter på gang i huset.....men det er litt typisk meg, er det kaos så går jeg bare videre og skaper litt mer kaos...
skal i hverfall bli deilig å rydde og vaske i morgen så det går ann å lage mat der igjen!!!!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Tusen takk for kommentar på bloggen;)
    Ser du nå er ferdig med malinga, gleder meg til å se før og etter bilder!
    Alltid gøy å sette på plass ting å tang igjen når det har blitt "nytt":D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails