torsdag 19. mars 2009

Speil møbler.......




Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for speil møbler!!! Men har ennå ikke funnet så mange forhandlere eller butikker som fører dette i Norge.....men jeg har funnet en herlig butikk i England som fører en del av dette, http://www.grahamandgreen.co.uk/!!! Men her har de ikke bare speil møbler, men et utrolig bredt utvalg av forskjellig stiler!!! Jeg har kost meg flere timer på deres nettsider! Synes speil møbler er ekslusivt og kan løfte et rom....blir bare prikken over i'en!!!!! Og en vakker dag vil jeg ha en stor speil kommode i gangen min.....ha en kjempe fin kveld alle sammen!


6 kommentarer:

  1. Akk ja, jeg og drømmer om et speilmøbel.. Det er bare så fryktelig dyrt, ihvertfall alle de jeg finner... Æsj!! :(
    Men 1 dag ja, da skal jeg ha! :)

    Kjempe fin blogg du har, var mye lekkert og inspirerende her :)

    SvarSlett
  2. takk takk, men er jo ikke 1 år helt enda da:)

    SvarSlett
  3. Hei :-)
    Kjempefine møbler! Hvordan har du fått tak i speilmøblene dine? Har du bestilt via nettet? Er ikke shipping veldig dyrt? Vet du om noen forhandlere i Norge/Sverige?

    SvarSlett
  4. hei prøver å finne kommoder og sminkebord i speil men ikke lett. Har du noen steder i norge det kan kjøpes....Tar gjerne imot tips. Takk

    SvarSlett
  5. Har kjøpt speilkommoder fra www.homesdirect365.co.uk. de sender til norge fra uk og har myyye lekkert :)

    SvarSlett
  6. Ønsker det også, men finner det ikke.. Det er så fint, håper det kommer til Norge snart.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails