lørdag 21. mars 2009

Kjøkken inspirasjon!












Drømmer fortsatt om et nytt kjøkken...vårt er GRUSOM!!!!! Vi holder jo på i tv stua, og på tirsdagen blir vi ferdig!!! Gleder meg virkelig, og det kommer til å bli så fint(bilder kommer når vi er helt ferdig) Men vi satt igjen med 10 liter maling, og da tenkte jeg at jeg i hvertfall kan male kjøkkenet. Det hjelper da litt.....for den grønn fargen som er på kjøkkenet nå gir meg hodeverk, og lite inspirasjon til matlagning...Så i dag har jeg vasket ned hele kjøkkenet med salmiakk vann og i morgen skal jeg dekke til gulvet etc for å begynne...!!! Selvom vi allerede står til ankelen med et annet prosjekt, og ikke er helt ferdig, så gleder mor i huset seg til dette mini prosjektet!!!! Kjøkkenet har vært til stor irritasjons og det er jo faktisk unødvendig når det finnes maling!
Ha en kjempe fin helg alle sammen:O)


3 kommentarer:

  1. Så flotte kjøkken. :) Vi holder på med nytt kjøkken her, men vi endte opp med Ikea. Er kjempeforøyd så langt.
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  2. Ha en fin maledag. Gleder meg til å se...

    SvarSlett
  3. Flott kjøkken; holder også på å lete etter det "perfekte" kjøkkenet, og mener vi er kommet i havn; venter på et tilbud fra en møbel-og snekkerbedrift... Mange av detaljene er lik de på dette kjøkkenet - er det drømmekjøkkenet ditt? Har du Howard-sofa? Er bildene fra din stue? vi har kjøpt to stk Howard-sofaer identiske med disse som skal på plass i vårt nye hus som vi flytter inn i til sommeren. Sjekk gjene ut bloggen min; den er helt ny- bare litt over en uke gammel, og jeg tar gjerne i mot tips og råd om utforming, stil "ting og tang" rett og slett...Ha en fortsatt fin dag.
    Mvh Janna

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails