lørdag 14. mars 2009

Thank you Fryd!








Ja så falt mor for fristelsen til å shoppe da Fryd hadde 50 prosent avslag........det ble et fat, noen sølv kuler, sølv vase og et smykke oppheng + noen søte kopper og såper....Synes det er kjempe synd at Fryd har gått konkurs, da jeg alltid har vært en stor fan av kjeden. Men var allikevel veldig glad jeg kunne ta meg dette hjem. Har ønsket meg et sånn smykke oppheng lenge så det er jeg virkelig fornøyd over!!!! Kamaerat her i huset har blitt ødelagt, men jeg har funnet ut at jeg fortsatt kan ta bilder, selvom jeg ikke ser hva jeg tar bilder av........men hva gjør man ikke når man er uten!!! Så dere får unnskylde kvaliteten! Ellers så har vi igjen fått ånden over oss, og har begynt på tv stua igjen. Så der kommer det til å skje store ting fremover...bilder av dårlig kvalitet kommer......
eller så har far i huset og mor hatt en stor diskusjon......tilsammen har vi vært sammen i over 10 år nå, og i disse årene har far i huset hatt noen SVÆRE ruge kasser av noen høytalere.....dere aner ikke HVOR STOR frustasjon jeg har hatt over disse MONSTERNE!!!!!!! De siste årene har de stått hos foreldrene hans i kjellerstuen, pga salg og kjøp av hus. Men så i går fikk jeg en sms av min kjære, at han nå tenkte han skulle hente disse SVÆRE ruge kassene......... Jeg for min del kjente hårene reise seg, for jeg hadde håpet at dette var glemt...men nei da, far han ville gjerne ha med seg disse MONSTRENE hjem nå, og lurte fælt på hvor de skulle stå!!????? Jeg merket jeg ble helt kvalm, mens han skrev at de kunne jo stå i tv stua.......så jeg svarte kjapt; De kan stå i kjellerstua.......da jeg fikk i svar; Men kjære vi har jo ikke en kjeller stue vi....!!!!!!
Og da svarte jeg; Nettopp!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har :-D
    Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin lørdagskveld!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Hei, Jeg har også vært på Fryd i dag og fikk 50% på alt. Masse fine ting. Skal ta bilder snart og legge ut vi, men fotografen er på bursdag (Linda på 17 år). Ha en fin kveld.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails