torsdag 26. mars 2009

Oppussing Kaos....







Hvorfor er det sånn at når man tenker at man skal male evt en vegg...så blir det så myyye mer...det blir likssom aldri 4 vegger å male, for plustelig drar det på seg mer....Skulle egentlig bare kvitte meg med den grusomme grønn fargen på veggen...men fant ut at det var best å male taket i samme slengen.......så da ble det taket og veggene...greit nok!!! Men så var det skapet som hang over kjøkkenbordet, det fikk vi lyst å flytte til en annen vegg....så da måtte det ned, så var det en liten hylle kjøleskapet stod på som vi fant ut at vi like godt kunne kaste ut...så ble veggene malt da...men da ble vinduet og karmene så stygge....så fikk jeg grunne dem da....og nå gjenstår oljemalingen på dem. For å ikke glemme døra som også må males.... Så var det stygge kjøkkenbordet som vi arvet av de vi kjøpte huset av.....eneste grunn til vi har beholdt det, er fordi det er så praktisk med 2 store bordplater, så når vi er samlet en hel gjeng er det så kjekt å ha....!!!!Men da ble det så veldig stygt, så i dag bestemte jeg meg for å male det.......!!!! Og vifta over stekeovnen må vi også bytte ut, fordi den var i stykker, og de stygge flisene som er i mellom er så stygge at jeg nå funderer å bytte dem.....Også fordi den vifta vi hadde er helt anderledes enn de som er på markedet nå så jeg er redd for at flisene ikke er høyt nok opp......så de 4 veggene jeg tenkte jeg skulle male kjapt har blitt en hel ukes prosjekt.....det går et program på tv5 som heter 60 min makeover....!!!! Jeg vi herved påstå at det er INGENTING som heter 60 min oppussing!!!!! Det er helt umulig, selvom jeg ser at de klarer det der....men jeg tror det absolutt ikke!!!! For oppussing tar tid!!!



1 kommentar:

  1. Hehehe :))
    Ja det ene drar med seg det andre ;)
    Lykke til ..

    Klem,Kari

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails