mandag 29. juni 2009

Deilig bad!











Akkurat nå drømmer jeg om hus ved sjøen.....men jeg hadde heller ikke foraktet dette deilige badet!!!!Da skulle jeg ha tatt meg et kaldt bad!!!Her holder jeg så vidt ut om dagen...på jobben var det over 35 grader når jeg kom i dag tidlig...etter flere timer med lufting var tempraturen 28 grader!!!!Dessverre er air condtion på jobben ødelagt, og nå jobber vel alle på spreng i den bransjen.... Og så inn i glo varm bil, fordi air condtionet også ikke virket i bilen....gudskjelov fikk jeg levert bil til verksted i dag, så jiipi det virker igjen....så hjem til et glo varmt hus.....phuuuu. Vi har air condition hjemme også, da vi installerte varmepumper....men den i stua har ikke fungert som det skal, så i dag hadde vi en service mann for å se. Det viste seg at den stod på feil innstilling, så nå har han stilt på den..så nå gleder jeg meg til å et kaldt rom!!!!Som dere sikkert skjønner, jeg fungerer dårlig i varmen...har masse male prosjekter men akkurat nå får det bare stå....husmora sløver i skyggen;O) Ha en kjempe fin uke:O)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails