fredag 26. juni 2009

Mon Unique!!!Anbefales på det sterkeste!!!!














Jeg har kommet over en blogg i Sverige som drives av en kjempe søt jente som heter Elin. Og jeg forelsket meg i bloggen hennes tvert!!! Det er som å gå rett inn til 1800 tallet !!!Her er det vakre detaljer,tunge tekstiler, masse gull, antikk møbler og stilben om hverandre! Jeg personlig synes det er så gjennomført og vakkert at jeg blir helt målløs!Og selvom jeg ikke helt har denne stilen selv, beundrer jeg mennesker som virkelig legger sjelen sin, i sin egen stil!!! Hun maler og pusser også opp møblene siden selv, så her kan dere masse inspirasjon!!!Jeg anbefaler på det sterkeste denne bloggen for den er virkelig verdt en titt;O) Alle bildene er lånt i fra Mon Unique etter tillatelse ifra Elin! Kos dere alle sammen og ha en kjempe fin og solfylt helg!!!!
Link her;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails