søndag 14. juni 2009

Ute i hagen;O)


Før....
Etter......




Før.....



Etter......


I dag har mor her i huset holdt på litt i hagen og pyntet litt....hadde så mange hvite steiner igjen(som jeg kjøpte på plantasjen)så jeg tenkte at jeg måtte jo brukt dem opp.....bedet som var fint for en del uker siden, da det var fullt av tulipaner, så sliten og kjedelig ut. Og med en slunken lommebok etter Londons tur, så tenkte jeg hvorfor ikke heller legge duk over og hvite steiner, enn å bruke enda mer penger på blomster.....og jeg må jo si, at jeg selv synes det ble kjempe fint!! Og så fikk jeg vasket noen gamle lykter jeg egentlig hadde tenkt å bytte ut....lagt litt hvite steiner og hvite lys, så ble det faktisk ikke så verst! Så overlevde lyktene litt til og jeg kan bruke pengene mine på noe annet:O) Håper alle har hatt en kjempe fin helg og ønsker alle en fin uke!!!Klem fra Linda (ps...ser at steinene er litt vanskelig å se, men trykk på bildet så blir de store)

1 kommentar:

  1. Det gjorde seg virkelig med hvite steiner, takk for tipset!:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails