tirsdag 2. juni 2009

Ja jeg har blitt lik min mor....








Liker egentlig ikke å vise bilder i fra soverommet fordi dette rommet skal bli gjesterom når vi begynner i 2 etasje...så vi har ikke gjort noe der ennå. men min snille mamma kom med nytt deilig hvitt sengetøy i gave til meg.Nydelig sengetøy med søte knapper!!!Og i går da de fleste var ute i solen, stod jeg på og ryddet alle klærne mine og vasket soverommet i fra topp til tå!!!! Jeg er vokst opp med hvitt sengetøy og i fra jeg var liten husker jeg misunte alle venninnene mine som fikk lov til å sengetøy i alle regnbuens farger...så når jeg ble "stor" har jeg tatt igjen det fortapte og har hatt sengetøy i alle mønstre!!!Men det er rart, nå kjøper jeg mer og mer hvitt sengetøy selv og synes i dag at dette er mest delikat!!! Og jeg er også vokst opp med at min mor ALLTID har strøket sengetøyet...noe jeg har sett på som bortkastet tid......men hva har jeg begynt å gjøre selv....Jo da, jeg innrømmer det. Jeg stryker sengetøy selv nå!!!!Også i 20 varmegrader...har jeg blitt gal???Nei bare lik min mor!!!

3 kommentarer:

  1. Ha-ha, ja det er gjerne sånn det blir :-) Men hvitt er jo delikat da, og nystrøket sengetøy er jo luksus !

    Ha en fin kveld!
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Hei.Ja,hvitt sengetøy er lekkert,men stryke det...? Av og til stryker jeg putetrekk,men der går nok grensen for meg.

    SvarSlett
  3. Hehe!
    Ja jeg bøyer meg i støvet for dere! Jeg elsker sengetøy og digger å skyfte ofte, men aldri stryking må jeg innrømme!!!

    Ha en "god natt"!
    Hilsen Liv

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails