tirsdag 16. juni 2009

Ustylet stue etter utfordring i fra Anettes hus.....




Anettes hus (http://www.anetteshus.com/)la ut noen bilder av stua/kjøkkenet sitt ustylet, og oppfordret oss andre til å ta utfordringen og legge ut ustylet bilder av hjemmet sitt.....Skulle ha lagt bildene opp i går, men da hadde jeg problemer med bloggen min...Jeg burde jo egentlig ikke ta slike utfordringer, da jeg kan overhode ikke sammenligne meg mange andres lekre stuer her i bloggeland;O) Men så tenkte jeg pytt pytt. Vi har jo alle forskjellige stiler, både i hvit stil, retro, moderne og klassiske!!! Jeg liker mangfull så jeg har ingen rendyrket stil og det bærer stua preg over....her har du en salig miks selv om det likevel er en rød tråd.....På ønskelisten min står både ny sofa, nytt bord, nye lamper og nye gardiner etc....(men ettersom vi holder på å pusse opp alle rom, står stua nest nederst på lista, enn så lenge)Men den gamle blå stolen min kommer aldri å bli byttet ut, eller det brune skapet(fått gratis på finn.no)!!! Jeg er veldig glad i persiske tepper og alt er arvegods, så de blir heller aldri byttet ut! Så det blir aldri en rendyrket hvit stil hos meg. Og med 2 hunder, 1 katt og en mann som alltid sovner på sofan så orker ikke jeg å sette meg selv i en situasjon der jeg kommer til å være sinna på alle i huset her:O) Ellers så ønsker jeg alle en strålende kveld:O) Og sender utfordringen videre.......

2 kommentarer:

  1. Heisann! Tittet innnom deg på min bloggrunde i kveld :) Jeg har også slike ting som aldri blir byttet ut... Og hund og katt som setter sitt preg på sofa og tepper. Det blir nok aldri hvit stil hos meg heller!

    Koselig hos deg!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Så gøy at du tok utfordringen!! Du har jo en kjempe-fin stue:)

    Ha en fin kveld!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails