tirsdag 30. juni 2009

Vinglepetter slår til igjen....


Ja dette er spise plassen her i huset...blått var jo så flott på 90 tallet!!!!Da også bondemøbler var in....men spisemøblene er sjåk, og var blå lasert og veldig dyrt når det ble kjøpte...dessverre får jeg ikke plass på kjøkkenet, ellers så hadde det havnet der...og jeg vil ikke selge det(kan jo vinne i lotto og hytte en vakker dag..) så mor i huset fant ut at ja vel, dette blir prosjektet mitt for sommeren....+ en hel haug med andre;O) Så i går kjøpte jeg inn salmiakk...(tanken var i hvertfall god..) og hadde ENDELIG tenkt, at nå skulle jeg begynne...men i går var det så varmt at jeg ikke orket noe som helst...!!! Så i dag skulle jeg i hvertfall begynne...men i dag kom Bohus reklamen i posten......

Der var dette bordet i svart, og jeg falt pladask!!!!Kan bli hele 270 langt, noe som er fantastisk til våre "candlelight suppers" for gode venner!!!;O) Og til den nette pris av 5000 kr, som passer min lommebok mye bedre, enn de jeg har funnet før......de har dem også i hvit, men jeg falt pladask for det svarte!!!!
Så nå har mor i huset et hvit salongbord, og ønsker seg et svart spisebord:O) Takk for at mannen min også likte det godt! Så får jeg gå litt i tankeboksen....male eller kjøpe nytt....hmmm!Kos dere i varmen:O)

2 kommentarer:

  1. Fint bord! :)
    Jeg har også sort bord, og jeg angrer ganske mye på at jeg ikke kjøpte hvitt. Det er helt forferdelig hvor godt støv synes.Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å tørke og tørke og tørke!

    SvarSlett
  2. Jeg har sortmalt spisestue; den ligner din blå. Den er i ganske matt maling og litt "slitt" på kantene. Synes den matcher moderne interiører godt, og jeg er ikke plaget av mer støv på den enn på de andre møblene. Kanskje du skulle vurdere å male den blå? Da sparer du jo 5000 kroner minus arbeid og maling.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails