søndag 6. desember 2009

God jul







Endelig har jeg fått opp God jul stickeren jeg var så heldig å ifra Happylines.no. Denne har gull skrift og valgt ble på peisen i stua. Beklager dårlige bilder, for nå er det så mørkt at det nesten er umulig å ta bra bilder(i hvertfall når det gjelder meg...trykk på de og de blir større) I dag blir det litt pynting i hjemmet...ikke så mye, da vi skal reise bort! Og jeg må si at jeg synes denne julen er tøff...har ikke helt julestemningen og sliter litt med alle juleforberedelsene....så det blir ikke masse juleinnlegg fra meg! Jeg koser meg hos dere, så skal jeg heller komme sterkere tilbake neste år;) Nå har jeg tenkt å komme meg ut med hundene og ta meg en tur i skogen. Etterpå blir det litt pynting av huset;) Ønsker dere alle en flott søndag og ta vare på hverandre! Stor klem

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! :)
    Jeg sliter litt med å innse at julen bare er kort tid unna jeg også. Merkelig igrunnen, for jeg begynte å glede meg til jul i oktober... men så dabbet bare julefølelsen av. Nå forsøker jeg å ta meg i nakken og starte pyntingen for fullt, men... blæh... det er da goood tid igjen ennå, er det ikke??! ;)

    SvarSlett
  2. Det blir ofte altfor mye styr, spør du meg. Overalt hvor man ferdes så er det jul,jul og atter jul..blir litt lei jeg;)
    Kos deg med det som gleder deg og gir deg energi du. Det er det viktigeste!
    Ønsker deg en fin 2. søndag i advent;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Ha en trevlig resa och en skööön andra advent!
    Kram!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails