torsdag 3. desember 2009

Julekalender kaos...









Anetteshus hadde en utfordring der hun ba oss leserene vise julekalenderen...det hadde faktisk ikke jeg tenkt til å gjøre....ingenting spesielt med den....datteren min har hatt den i mange år og jeg skulle strengt tatt vært flink og sydd 24 poser med lappeteknikk...brodert inn alle tallene etc etc;) Men dessverre jeg kan ikke sy! Misunner alle dere som kan! Men i hvertfall....jeg har allerede gitt uttrykk at jeg henger etter med ca 1 uke...og det gjelder egentlig det meste her i livet;) Men jeg hadde i hvertfall fått kjøpt inn litt sjokolade....og så skulle datteren min ha med en liten ting til julekalenderen til skolen som skulle koste maks 20 kr...så da ble det pepperkaker:D Alt la jeg i skapet, for jeg skulle ordne alt dagen etterpå....men jeg glemte jo alt jeg dagen etterpå...men kom på det i går.....så jeg gikk i skapet for å fylle på litt godteri....men der var det tomt??????? For engang skyld hadde ikke jeg spist noe heller! Jeg spurte datteren min og hun sa hun hadde pakket inn pepperkakene og tatt med på skolen så da var jo det greit....men hvor var sjokoladen???? Mamman min og en maler har vært hos meg noen dager nå, og har vært snill og hjulpet meg litt, så jeg sa til henne at sjokoladen til kalenderen var borte....da hun svarte; Ååååå var det til kalenderen??? De har maleren og jeg kost oss med til kaffen;) Vi spiste også pepperkaker, men de var borte dagen etterpå.....hæææ svarte datteren min...var det derfor lokket var så løst når jeg pakket inn de!!!! Ha ha ha ha! Så vi har sendt avgårde en ÅPNET og halv full pepperkaker boks til julekalenderen til klassen hennes.....Så du kan tro jeg var fort avgårde til butikken i dag og fikk kjøpt en ny slik at hun får byttet;) Og kalenderen hennes er igjen fullt litt opp igjen;) He he! Men for all del, mamma og maleren har så fortjent noe godt til kaffen;) Sånn kan det gå i julestria;) Ha en fin kveld alle sammen! Klem

4 kommentarer:

  1. Haha... fantastisk! Og med det minnet du meg på at jeg må ha kalendergave med på jobben. Det skulle visst leveres innen tirsdag 1 desember, men det er flere som er en uke for sent i livet generelt. ;)
    Men du... vi tar oss inn på julaften, for den kan ikke forskyves, selv for slike som oss. ;)

    SvarSlett
  2. Ha,ha,hihii,hoh-hoooo...så jag skarattade! Ja, ALLTID beskyller vi barnen, det är ju det första man kommer att tänka på - barnen!
    Ha en sköön week end (själv har jag nu haft två lediga dagar och jobbar helgen...)
    Kram, Pia

    SvarSlett
  3. He he, ja sånn kan det gå. Jeg har gitt opp hele kalender styret. Når det ble fem barn som skulla da pakker.... Da kjøpte jeg heller. Og det med god samvittighet ;)

    Ha en super desember dag Du ;)

    SvarSlett
  4. He he, ser det for meg;o))
    Men syns nå at kalenderen var fin jeg, her ligger de enn så lenge i en pose, enda jeg kan sy;o)) Det får så være, kanskje neste år;o))
    Ha en flott helg.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails