fredag 11. desember 2009

Ikke helt i mål....

Mine lysestaker på kjøkkenet har blitt utstyrt med englevinger.....og de ble bare kjempe fornøyd med pynten! Det ble veldig spesielt som de sa;)

Og så ble det en engel på nattkommoden....må være noe med meg og engler!

Og litt lys i vinduene....

Men jeg kommer meg likssom ikke helt i mål! Jeg ser jo det ene flotte hjemmet etter det andre! Her har vi heller satt oss litt tilbake i stolen og drømmer oss bort til ferien...les her
Så jeg har et helt avslappet forhold til julen i år!



Men en ting er sikkert, jeg er kjempe fornøyd med pepperkakehuset vårt! Ble det ikke fint??? Ha ha ha....så langt har nemlig vi kommet! Når jeg kom hjem med den spurte datteren min hva vi skulle lage...pepperkakehus svarte jeg. Mamma....svarte hun da; Du vet at man får kjøpt ferdig hus! Tror ikke vi klarer å lage det alene...Jo a sa jeg da! Og dere ser jo alle resultatet! ;) Ha en fin helg. Jeg skal på jente julebord i morgen...ho ho ho!

5 kommentarer:

  1. Jeg ligger også etter med baksten. Får ta et skikkelig skippertak på mandag.
    Det blir nok jul her også!

    SvarSlett
  2. Ha ha ha... ja, du er en absolutt herlig gruppe 2 kvinne! :))

    Jeg bare mååå vise min mor meldingen om at jeg er en undercover nr. 1, så kan hun jo fundere på om jeg har lurt dem i alle år. *ler*
    Min mor er definitivt i gruppe 1, min søster må være noe slik som 1.3... og jeg er "vimsen" i familien. Og du har igrunnen rett i at det er ganske behagelig. Om jeg kommer for sent eller glemmer noe er det "bare slik jeg er", om min mor eller søster skulle synde på samme måte ville alle konkludere med at det måtte være alvorlig bakenforliggende sykdom. Så ja... slett ikke verst å være vims! ;)

    Jeg synes du har pyntet flott jeg! Skal ofte ikke så mye til. Og den julestjernen i vinduet var kjempefin. Jeg har trålt hele Bergen etter julestjerne i dag, og absolutt ingen falt i smak. Så kjørte vi hjemover og jeg hører fra baksetet "Mamma, du looovet at vi skulle kjøpe stjerne!". Med megadårlig samvittighet over den lange handleturen til ingen nytte tok jeg da en sving innom Rema1000, i håp om at de ville ha en eller annen. Hva som helst!!! Og de hadde, så nå henger stjerne i vinduet her også. Fin er den til og med. Hva stresset jeg slik etter??? ;)

    Forstår du tenker mest på ferien. Bittelitt misunnelig må jeg innrømme. ;)

    Stor klem fra Miss Undercover

    SvarSlett
  3. Vilken idé med änglavingarna! Så är det ju, att det är "bara" att komma på idén och det är oftast den som är svårast. Men ack, då man plötsligt kommer på något (idén), då en lamppa tänds! Vilken känsla!!!

    Ha det så bra ö. Pia

    SvarSlett
  4. Flotte englevinger da:)) Man skal ha litt engler nå i adventstiden:)

    Om du ikke har hus...så har du iallefall deigen i hus..Lykke til:)
    Ha en flott lørdagskveld og klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Oi oi...du er en modig sjel som tar på den å lage epperkakehus...uten press!! Helt frivillig... :) hi hi..

    Jeg syns du har pyntet nydelig hjemme. Det behøver liksom ikke være stappfullt av pynt og stæsj. Det er så fint når det er enkelt også. Det er den stilen jeg også går for...bare at det ikke er så fint hjemme hos meg som hos deg! Det hele blir liksom litt mindre rotete i et stort hus..enn i en liten leilighet...fnis...

    Ha en god lørdagskveld!!

    Lille LiljeHvit

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails