tirsdag 8. desember 2009

Walk out closet!

Endelig er Walk In Closete ferdig. Det har mer eller mindre tatt 1 år........det skulle være ferdig på 2 uker sånn cirka.....litt overtid må man jo regne med , da dette er et utrolig stort rom..hele 7 kwm eller noe sånt...Skulle vel egentlig ha hett WALK OUT CLOSET!
Det var meningen at jeg bare skulle male veggene, da det var ROSA tapet på veggen...men da jeg begynte å male prellet tapeten av veggen...ha ha ha..noen som har opplevd det??? Så da ble det til at vi kjøpte ferdig malte mdf plater. Så en relativt billig oppussing ble en del dyrere... Og ettersom det var furutak så ble det malt...etter det skjedde det ingenting på 6 mnd....

Så fikk vi lagt gulvet i sommer...så en liten pause på 4 mnd før listene kom på....og så måtte mfd platene males, da det var en del små sår på de....ting tar tid sier jeg...Enda godt jula varer helt til påsken;)

18 kommentarer:

  1. den som venter på noe godt... må jo være helt herlig det der. ønsker meg et slikt av nissen;)
    ha ei fin uke

    SvarSlett
  2. Så deilig med et sånt rom, da! Heldiggrisen!
    Ha en flott kveld!
    -Hilde

    SvarSlett
  3. Så deilig å få gjort det så raskt da :))) ;) hehe

    Jeg har også et sånt rom....meeeen kremt....man ser ikke rommet da, bare masse kasser hehe....

    men ble du ikke fornøyd da ?? når det endelig ble ferdig :) Så hadde du noe å glede deg til ;)))

    SvarSlett
  4. flott Linda. Jeg har en slik garderrobe og det er utrolig praktisk. Alle klær på et sted. Men hvordan går det med den lille doen?? Har den blitt satt på vent??

    SvarSlett
  5. Vad fint det blev och så hääärligt stort!!!
    In med sakerna bara!
    Kram!!

    SvarSlett
  6. Så flott skap, jeg har også et som vente på
    litt av hvert....tror nok det kan ta en stund.
    Ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. gratulerer. det ble jo kjempefint. litt misunnelig. Skulle gjerne hatt et slikt jeg også! det får stå på ønskelista ei stund til! :) fin blogg. ha en kjempefin kveld!

    SvarSlett
  8. Ble kjempeflott Linda !!
    Ble litt misunnelig på deg også nå hihi.
    Ha en koslig Førjulstid <3

    SvarSlett
  9. Så flott. Gratulerer masse.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  10. Kjempeflott!
    Jeg har også et walk in rom her jeg bor, og har også tegnet inn et slikt i nye huset! Herlig å ha alle tingene på et sted!

    Ha en fin kveld
    klem, I

    SvarSlett
  11. He he ting tar tid me det er sååå godt når det blir ferdig da!!
    Ser kjempe flott ut!! ikke minst praktisk!!
    Ønsker deg en god kveld!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  12. Hehe, godt det ikke er bare hos meg ting tar tid! ;) Jeg har nå et walk over closet. Om noen trenger forklaring på det er det altså et rom som skal bli et walk in closet, men som ennå ikke er det, og dermed er det masse kasser meg klær der inne... som man altså må stige over. ;)

    Lykke til med innredningen av ditt nye rom! :)

    SvarSlett
  13. Det blir utrolig fint - og stort! Det rommet skal bli gøy å fylle opp tenker jeg :-). Enhver jentes drøm det der.

    SvarSlett
  14. Åååå, dette er min drøm! Heldig du er;))
    Ha en kjempe fin onsdag i desember;)
    Klem

    SvarSlett
  15. Jeg er så glad jeg ikke er misunnelig;o////
    Men fint ble det, knallfint;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  16. Deilig med et sont rom, og nå begynner du vel å se slutten på det.Fint var det også. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  17. Vi holder på med akkurat det samme, har tatt utrolig lang tid for oss å bli ferdige også! Nå øyner jeg lys i tunnelen og tror vi blir ferdige til jul!

    SvarSlett
  18. Nydelig det ble ! Kjekt å se hvordan dere har gjort !!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails